Skip to main content

Net via de netwerkkaart een 'klacht' ingediend;

Sinds Odido extreem slecht bereik, zowel binnen als buiten.
Via WiFi bellen gaat iets beter tot het bereik van de WIFI minder is.

Alle stappen via de chat doorlopen, geen verandering in bereik.

 

(Helaas ook 3 keer geen adviseur beschikbaar en al eerder een klacht ingediend waar geen reactie op is gekomen. Wellicht doordat ik aan had gegeven geen reactie via telefoon te willen ontvangen maar uitging van een schriftelijke reactie)

 

Hopelijk via deze weg een oplossing. 

 

Groet Niek

Je collega Tommie is hier mee bezig

 

Volgens mij is er nog niets opgelost maar sturen jullie te pas en onpas een bericht dat meldingen opgelost zijn. 
 

dit is het laatste bericht (van afgelopen woensdag (dus twee werkdagen)) wat ik hierover heb ontvangen. 
 

 


@Arthur H Yes, ik zie inderdaad dat deze case van mijn collega Tommie nog in onderzoek is. De andere case (70729835) had je al eerder bij ons aangekaart, namelijk op 08/05/24. Het syteem heeft ook een automatisch mail verstuurd met dat het is opgelost (welke je hebt ontvangen), maar je kunt de andere case van mijn collega als aanhouden en die is leidend. Deze is momenteel nog in onderzoek, dus het is voor nu nog even afwachten! 


Reageer