Ik zat net op mijn mobile te browsen en opeens werkt internet langzamer totdat ie helemaal gen lte/3g aangaf en ik kan ook niet meer bellen, er komt dan de melding SIMKAART NIET AANGEMELD BIJ NETWERK? dit gebeurde nu net om 00.25
Hoi Simon, er waren vannacht problemen bekend met onze mobiele diensten. Deze zijn inmiddels verholpen. Werkt alles inmiddels weer? Zo niet, voeg dan je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN toe aan je profiel. Dan kijk ik graag met je mee!
Hoi Simon, er waren vannacht problemen bekend met onze mobiele diensten. Deze zijn inmiddels verholpen. Werkt alles inmiddels weer? Zo niet, voeg dan je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN toe aan je profiel. Dan kijk ik graag met je mee!
Hoi Marciano
Yes alles werkt weer, mijn vraag is dan waarom stond er dan op de Odido site dat er helemaal geen storingen waren van 2300 tm 0700 in de ochtend?
Mvg
Goedemorgen Simon, fijn dat alles weer werkt! Waar op de website heb je precies gekeken? Het zou er die ochtend wel opgezet moeten zijn. Ik hoor het graag van je, dan geef ik het door. Mocht je in de toekomst problemen ervaren, kom dan gerust naar de Community. Hier proberen we alles zo snel mogelijk te communiceren met de bijhorende updates. Gisteren was dit in dit topic: >Opgelost] Problemen met mobiel netwerk | Odido community.
Hoi
Odido website zelf ging bij dekking woonplaats invoeren en er stond dat er niks aan de hand was….
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.