Klaar
Ik ben het echt zat
Ik heb al 2 winkels van tmobile 4 keer bezocht .
Ik zat minstens 300 min aan de lijn te wachten om telefonisch de klantenservice te bereiken.
Niemand kan of wil me helpen.
Ik zit nu 2 dagen zonder verbinding omdat niemand mijn simkaart kan activeren.
Voor mijn werk , ziekenhuis en mijn advocaat ben ik niet bereikbaar.
Als mijn simkaart niet binnen 24 uur geactiveerd wordt zodat ik weer bereikbaar ben en de service wat ik daarvoor betaal ook ontvang. Dan zie ik geen andere oplossing dan mijn rechtsbijstand inschakelen en de contract met tmobile nietig te verklaren.
Ik heb nu 2 simkaarten van 2 verschillende winkels van tmobile maar beide doen het niet. En genoeg is echt genoeg.
En trouwens. De medewerker van bol Ferdinand straat filiaal zegt tegen mij . Ik kan niks doen ik ben niet tmobile .Ik werk alleen voor ze.
Echt waardeloos provider met waardeloos klanten service