Skip to main content
Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 2 februari 2022
  • 1 reactie
  • 950 Bekeken

Klaar

Ik ben het echt zat

 

Ik heb al  2 winkels van tmobile 4 keer bezocht .

Ik zat minstens 300 min aan de lijn te wachten om telefonisch de klantenservice te bereiken.

 

Niemand kan of wil me helpen.

Ik zit nu 2 dagen zonder verbinding omdat niemand mijn simkaart kan activeren.

 

Voor mijn werk , ziekenhuis en mijn advocaat ben ik niet bereikbaar.

 

Als mijn simkaart niet binnen 24 uur geactiveerd wordt zodat ik weer bereikbaar ben en de service wat ik daarvoor betaal ook ontvang. Dan zie ik geen andere oplossing dan mijn rechtsbijstand inschakelen en de contract met tmobile nietig te verklaren.

 

Ik heb nu 2 simkaarten van 2 verschillende winkels van tmobile maar beide doen het niet. En genoeg is echt genoeg.

 

En trouwens. De medewerker van bol Ferdinand straat filiaal zegt tegen mij . Ik kan niks doen ik ben niet tmobile .Ik werk alleen voor ze.

 

Echt waardeloos provider met waardeloos klanten service

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @kaher3000 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij precies kunnen uitleggen wat er mis gaat? Wil je een fysieke simkaart of een eSim activeren? Wat heb je zelf al geprobeerd? Van welk toestel maak je gebruik? Zou je mij ook een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je simkaartnummer? Dan kan ik controleren of ik je simkaart kan activeren. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie ‘’stuur bericht’’. 

Ik help je dan graag verder!

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 3 februari 2022

Hi @kaher3000 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij precies kunnen uitleggen wat er mis gaat? Wil je een fysieke simkaart of een eSim activeren? Wat heb je zelf al geprobeerd? Van welk toestel maak je gebruik? Zou je mij ook een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je simkaartnummer? Dan kan ik controleren of ik je simkaart kan activeren. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie ‘’stuur bericht’’. 

Ik help je dan graag verder!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen