Skip to main content

Ik krijg een bericht op mijn telefoon dat er nieuwe provider instellingen zijn van Odido. Als ik deze wil downloaden lukt dit niet. Al 20x geprobeerd via wifi en mobiel internet. Maar het werkt niet. 

Iemand enig idee wat ik kan doen? 

 

Hoi @LindaRut ,

 

Dit heb ik nog nooit gezien.. Welk toestel en model is dit precies?


Hetzelfde had ik gisteren ook zelfde tijd ongeveer. Heb alles maar geannuleerd na 10x proberen te updaten. 


Ik heb dus precies hetzelfde ,

Gisteren en vandaag weer geprobeerd,maar niks hoor

 


Hoi @eric 

Ik heb een Oppo Reno 8 5G. 


@Juliano12 

Nou precies dit! Heb jij toevallig ook een Oppo? 


Linda

Ja heb de Oppo Reno 8 5g


@Juliano12 ik ook


LindaRut

Ik wacht maar af 

Blijf zo nu en dan maar proberen,

En anders ga ik even langs de winkel


Hier ook  Oppo Reno 8 5g

Toeval?


Varaloed

Ik denk t niet


Heb precies het zelfde ook een Oppo


Krijgen we hier ook nog een advies, hoe we deze melding wegkrijgen?


Ik had op annuleren gedrukt. 

Vanmorgen kreeg ik weer deze melding (batterij 100%) weer op downloaden gedrukt en nu is hij wel geinstalleerd. 


LindaRut

Bij mij nu ook gelukt  👍👍


Yup bij mij vanmorgen ook gelukt. Heb nog geen veranderingen kunnen ontdekken 


Varaloed 

Ik heb ook niks nieuws kunnen ontdekken 😂😂


Hallo allemaal, we ontvingen in de afgelopen dagen veel meldingen over deze mysterieuze update die verschillende Oppo toestellen aanboden. We horen dat bij veel klanten de update inmiddels gelukt is, maar ook bij ons zijn er nog steeds vraagtekens over wat deze update precies inhield. Mijn collega @Anouk van Odido is daarom meteen navraag gaan doen bij onze technische experts om te checken of dit iets vanuit ons geweest is. We laten het hier weten zodra we meer informatie hebben die voor jullie van belang is! 


Ok bedankt ik wacht met spanning af 


Hallo Sam,

 

Het komt ook voor bij OnePlus toestellen.

Ik heb ook een bericht geplaatst.

Zou je mij ook op de hoogte kunnen houden?

Met vriendelijke groet,

 

Erik Gerritsen 


Hier ook een OnePlus 9 Pro gebruiker met hetzelfde probleem mbt updaten providerinstellingen. 

De klantenservice kan ook niet verder helpen. Ook ik blijf graag op de hoogte. 

 


Ook ik krijg de melding downloaden mislukt. Ik heb een Oneplus 9 pro. Ben benieuwd naar de oplossing.


100% opladen, herstarten, WiFi, mobiele data, niks werkt, krijg steeds een melding dat het downloaden is mislukt. Jammer van de constante notificatie


Heb je ook al een topic geopend bij Oppo? Zij pushen nieuwe settings, dat is niet iets wat operators zelf doen.


Hier ook een OnePlus 9 Pro gebruiker. Ik had het probleem ook tot ongeveer een uur geleden. Toen voor de zoveelste keer de pop-up naar voren kwam en ik het toch weer eens ging proberen, was de download direct 100% en werd één en ander succevol geïnstalleerd.


Hallo allemaal, hierbij een actuele stand van zaken over de update die op de Oppo toestellen weergeven werd en die niet gedownload kon worden. We hebben inmiddels meer duidelijkheid kunnen krijgen en het bleek dat Oppo issues had met hun OTA-servers. Deze issues zijn inmiddels opgelost. Een herstart van je toestel zou moeten helpen! Ik vermoed dat dit bij de OnePlus ook het geval geweest is. Mochten er klanten zijn die op dit moment nog problemen ervaren met betrekking tot dit onderwerp, dan verneem ik dat graag! 


Reageer