Ik krijg een bericht op mijn telefoon dat er nieuwe provider instellingen zijn van Odido. Als ik deze wil downloaden lukt dit niet. Al 20x geprobeerd via wifi en mobiel internet. Maar het werkt niet.
Iemand enig idee wat ik kan doen?
Ik krijg een bericht op mijn telefoon dat er nieuwe provider instellingen zijn van Odido. Als ik deze wil downloaden lukt dit niet. Al 20x geprobeerd via wifi en mobiel internet. Maar het werkt niet.
Iemand enig idee wat ik kan doen?
Hoi
Dit heb ik nog nooit gezien.. Welk toestel en model is dit precies?
Hetzelfde had ik gisteren ook zelfde tijd ongeveer. Heb alles maar geannuleerd na 10x proberen te updaten.
Ik heb dus precies hetzelfde ,
Gisteren en vandaag weer geprobeerd,maar niks hoor
Hoi
Ik heb een Oppo Reno 8 5G.
Nou precies dit! Heb jij toevallig ook een Oppo?
Linda
Ja heb de Oppo Reno 8 5g
LindaRut
Ik wacht maar af
Blijf zo nu en dan maar proberen,
En anders ga ik even langs de winkel
Hier ook Oppo Reno 8 5g
Toeval?
Varaloed
Ik denk t niet
Heb precies het zelfde ook een Oppo
Krijgen we hier ook nog een advies, hoe we deze melding wegkrijgen?
Ik had op annuleren gedrukt.
Vanmorgen kreeg ik weer deze melding (batterij 100%) weer op downloaden gedrukt en nu is hij wel geinstalleerd.
LindaRut
Bij mij nu ook gelukt
Yup bij mij vanmorgen ook gelukt. Heb nog geen veranderingen kunnen ontdekken
Varaloed
Ik heb ook niks nieuws kunnen ontdekken
Hallo allemaal, we ontvingen in de afgelopen dagen veel meldingen over deze mysterieuze update die verschillende Oppo toestellen aanboden. We horen dat bij veel klanten de update inmiddels gelukt is, maar ook bij ons zijn er nog steeds vraagtekens over wat deze update precies inhield. Mijn collega
Ok bedankt ik wacht met spanning af
Hallo Sam,
Het komt ook voor bij OnePlus toestellen.
Ik heb ook een bericht geplaatst.
Zou je mij ook op de hoogte kunnen houden?
Met vriendelijke groet,
Erik Gerritsen
Hier ook een OnePlus 9 Pro gebruiker met hetzelfde probleem mbt updaten providerinstellingen.
De klantenservice kan ook niet verder helpen. Ook ik blijf graag op de hoogte.
Ook ik krijg de melding downloaden mislukt. Ik heb een Oneplus 9 pro. Ben benieuwd naar de oplossing.
100% opladen, herstarten, WiFi, mobiele data, niks werkt, krijg steeds een melding dat het downloaden is mislukt. Jammer van de constante notificatie
Heb je ook al een topic geopend bij Oppo? Zij pushen nieuwe settings, dat is niet iets wat operators zelf doen.
Hier ook een OnePlus 9 Pro gebruiker. Ik had het probleem ook tot ongeveer een uur geleden. Toen voor de zoveelste keer de pop-up naar voren kwam en ik het toch weer eens ging proberen, was de download direct 100% en werd één en ander succevol geïnstalleerd.
Hallo allemaal, hierbij een actuele stand van zaken over de update die op de Oppo toestellen weergeven werd en die niet gedownload kon worden. We hebben inmiddels meer duidelijkheid kunnen krijgen en het bleek dat Oppo issues had met hun OTA-servers. Deze issues zijn inmiddels opgelost. Een herstart van je toestel zou moeten helpen! Ik vermoed dat dit bij de OnePlus ook het geval geweest is. Mochten er klanten zijn die op dit moment nog problemen ervaren met betrekking tot dit onderwerp, dan verneem ik dat graag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.