Skip to main content
Beantwoord

Provider instellingen

  • 11 september 2024
  • 26 reacties
  • 863 Bekeken

Ik krijg een bericht op mijn telefoon dat er nieuwe provider instellingen zijn van Odido. Als ik deze wil downloaden lukt dit niet. Al 20x geprobeerd via wifi en mobiel internet. Maar het werkt niet. 

Iemand enig idee wat ik kan doen? 

 

Beste antwoord door Sam van Odido

Hallo allemaal, hierbij een actuele stand van zaken over de update die op de Oppo toestellen weergeven werd en die niet gedownload kon worden. We hebben inmiddels meer duidelijkheid kunnen krijgen en het bleek dat Oppo issues had met hun OTA-servers. Deze issues zijn inmiddels opgelost. Een herstart van je toestel zou moeten helpen! Ik vermoed dat dit bij de OnePlus ook het geval geweest is. Mochten er klanten zijn die op dit moment nog problemen ervaren met betrekking tot dit onderwerp, dan verneem ik dat graag! 

Bekijk origineel

26 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9317 reacties
  • 12 september 2024

Hoi @LindaRut ,

 

Dit heb ik nog nooit gezien.. Welk toestel en model is dit precies?


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 12 september 2024

Hetzelfde had ik gisteren ook zelfde tijd ongeveer. Heb alles maar geannuleerd na 10x proberen te updaten. 


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 12 september 2024

Ik heb dus precies hetzelfde ,

Gisteren en vandaag weer geprobeerd,maar niks hoor

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 12 september 2024

Hoi @eric 

Ik heb een Oppo Reno 8 5G. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 12 september 2024

@Juliano12 

Nou precies dit! Heb jij toevallig ook een Oppo? 


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 12 september 2024

Linda

Ja heb de Oppo Reno 8 5g


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 12 september 2024

@Juliano12 ik ook


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 12 september 2024

LindaRut

Ik wacht maar af 

Blijf zo nu en dan maar proberen,

En anders ga ik even langs de winkel


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 12 september 2024

Hier ook  Oppo Reno 8 5g

Toeval?


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 12 september 2024

Varaloed

Ik denk t niet


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 15 september 2024

Heb precies het zelfde ook een Oppo


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 15 september 2024

Krijgen we hier ook nog een advies, hoe we deze melding wegkrijgen?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 15 september 2024

Ik had op annuleren gedrukt. 

Vanmorgen kreeg ik weer deze melding (batterij 100%) weer op downloaden gedrukt en nu is hij wel geinstalleerd. 


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 15 september 2024

LindaRut

Bij mij nu ook gelukt  👍👍


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 15 september 2024

Yup bij mij vanmorgen ook gelukt. Heb nog geen veranderingen kunnen ontdekken 


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 16 september 2024

Varaloed 

Ik heb ook niks nieuws kunnen ontdekken 😂😂


Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-Moderator
  • 292 reacties
  • 16 september 2024

Hallo allemaal, we ontvingen in de afgelopen dagen veel meldingen over deze mysterieuze update die verschillende Oppo toestellen aanboden. We horen dat bij veel klanten de update inmiddels gelukt is, maar ook bij ons zijn er nog steeds vraagtekens over wat deze update precies inhield. Mijn collega @Anouk van Odido is daarom meteen navraag gaan doen bij onze technische experts om te checken of dit iets vanuit ons geweest is. We laten het hier weten zodra we meer informatie hebben die voor jullie van belang is! 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 16 september 2024

Ok bedankt ik wacht met spanning af 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 16 september 2024

Hallo Sam,

 

Het komt ook voor bij OnePlus toestellen.

Ik heb ook een bericht geplaatst.

Zou je mij ook op de hoogte kunnen houden?

Met vriendelijke groet,

 

Erik Gerritsen 


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 16 september 2024

Hier ook een OnePlus 9 Pro gebruiker met hetzelfde probleem mbt updaten providerinstellingen. 

De klantenservice kan ook niet verder helpen. Ook ik blijf graag op de hoogte. 

 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 16 september 2024

Ook ik krijg de melding downloaden mislukt. Ik heb een Oneplus 9 pro. Ben benieuwd naar de oplossing.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 september 2024

100% opladen, herstarten, WiFi, mobiele data, niks werkt, krijg steeds een melding dat het downloaden is mislukt. Jammer van de constante notificatie


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9317 reacties
  • 17 september 2024

Heb je ook al een topic geopend bij Oppo? Zij pushen nieuwe settings, dat is niet iets wat operators zelf doen.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 september 2024

Hier ook een OnePlus 9 Pro gebruiker. Ik had het probleem ook tot ongeveer een uur geleden. Toen voor de zoveelste keer de pop-up naar voren kwam en ik het toch weer eens ging proberen, was de download direct 100% en werd één en ander succevol geïnstalleerd.


Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-Moderator
  • 292 reacties
  • Antwoord
  • 19 september 2024

Hallo allemaal, hierbij een actuele stand van zaken over de update die op de Oppo toestellen weergeven werd en die niet gedownload kon worden. We hebben inmiddels meer duidelijkheid kunnen krijgen en het bleek dat Oppo issues had met hun OTA-servers. Deze issues zijn inmiddels opgelost. Een herstart van je toestel zou moeten helpen! Ik vermoed dat dit bij de OnePlus ook het geval geweest is. Mochten er klanten zijn die op dit moment nog problemen ervaren met betrekking tot dit onderwerp, dan verneem ik dat graag! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen