Sinds vandaag gaat mijn nieuwe abonnement in bij Odido. Voorheen zat ik ook al bij Odido met hetzelfde nummer maar het contract staat nu op mijn eigen naam. Ik heb alleen nu geen mobiele data meer
Nieuw abonnement
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hoi â
Zo niet, had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Ik hoor het graag van je! đ
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.