Skip to main content
Beantwoord

Nieuw abonnement

  • 23 december 2024
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Sinds vandaag gaat mijn nieuwe abonnement in bij Odido. Voorheen zat ik ook al bij Odido met hetzelfde nummer maar het contract staat nu op mijn eigen naam. Ik heb alleen nu geen mobiele data meer

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@Romypennings, welkom op onze Community! Wat leuk dat je abonnement nu op je eigen naam staat, wel zo fijn als je ook mobiele data hebt. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Als ik je abonnement erbij pak, zie ik dat je gister een nieuwe eSIM hebt geactiveerd. Werkt alles inmiddels naar behoren of nog steeds niet? 

Zo niet, had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Ik hoor het graag van je! 😄

Bekijk origineel

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hoi ​@Romypennings, welkom op onze Community! Wat leuk dat je abonnement nu op je eigen naam staat, wel zo fijn als je ook mobiele data hebt. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Als ik je abonnement erbij pak, zie ik dat je gister een nieuwe eSIM hebt geactiveerd. Werkt alles inmiddels naar behoren of nog steeds niet? 

Zo niet, had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Ik hoor het graag van je! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen