Skip to main content
Beantwoord

Niet meer kunnen bellen!


Doordat ik een nieuw nummer heb aangevraagd, mijn telefoon heb gereset en niet meer in de Odido-app kan omdat ik hem moet bevestigen met mijn oude telefoonnummer kan ik geen contact opnemen met de klantenservice. Op de chat is geen medewerker beschikbaar.

 

Ik heb mijn eSIM nodig om weer te kunnen bellen. Kan iemand van Odido contact met mij opnemen?

Beste antwoord door Cristien

Goedemorgen @JeffreySandersNL De moderators kunnen je helpen maar je kan ook mits mogelijk langs een https://www.odido.nl/winkels shop gaan.

Zet in ieder geval  even je telefoonnummer in je forum account in het privé deel) 

 

Bekijk origineel

2 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7978 reacties
  • Antwoord
  • 2 april 2024

Goedemorgen @JeffreySandersNL De moderators kunnen je helpen maar je kan ook mits mogelijk langs een https://www.odido.nl/winkels shop gaan.

Zet in ieder geval  even je telefoonnummer in je forum account in het privé deel) 

 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Jeffrey, van harte welkom op de Community! Ik zie dat je zojuist contact hebt gehad met mijn collega. Is het inmiddels gelukt met een nieuwe eSIM? Mocht het niet zijn gelukt en er is een Odido winkel bij je in de buurt dan is dit altijd de snelste manier om aan een nieuwe geactiveerde eSIM te komen. Zonder huidige actieve sim is het namelijk lastig om door verificaties te komen en als je niet in Mijn Odido kan, kan je de nieuwe eSIM ook niet ophalen. Ik hoor het graag van je! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen