Hi @jerrycan van harte welkom op onze Community! Ik begrijp heel goed dat je onze Multisim wilt activeren voor je mooie Apple Watch 9, laten we samen naar een oplossing kijken!
Kun je in de onderstaande stappen aangeven waar je tegenaan loopt en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt en een screenshot hiervan delen?
1. Open de “Watch app” op je iPhone..
2. Ga naar Mobiel netwerk.
3. Check of je de melding over een aanbiederupdate ziet. Klik dan op Werk bij.
4. Klik op de knop Configureer mobiel netwerk.
5. Log via de “ Watch app” op je iPhone in op je “Mijn Odido” bestelpagina.
6. Na inloggen kom je op de Multisim bestelpagina terecht en kan je hier een nieuwe Multisim kopen
7. Check of je een bevestiging van je bestelling krijgt. Je Apple Watch wordt nu ingesteld.
Kun je eventueel proberen of het met een nieuwe Multisim lukt? Ik zie dat je aangeeft dat zowel je Watch als je iPhone de meest recente update hebben. Heel goed! Kan je voor mij dubbelchecken of de softwaregegevens overeenkomen met het onderstaande?
- De Apple Watch moet versie 8.1 of hoger hebben
Controleren: open de Watch app op de iPhone > Algemeen
Watch updaten gaat zo: open de Watch app op de iPhone > mijn Watch > Algemeen > Softwareupdate. Automatische updates moet aan staan.
- De iPhone moet iOS versie 15.1 of hoger hebben.
De iPhone 6s of hoger is geschikt voor iOS 15.1.
Controleren: open Instellingen > Algemeen > Info
iPhone updaten gaat via Instellingen > Algemeen > Software-update
De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben. Kort gezegd zorgt dit ervoor dat de Multisim goed werkt.
Controleren: ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan Odido of T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)
Staat er een lager getal dan 48.1? Herstart je toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Zie je die vraag niet? Dan moet je de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellilngen >Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen
Graag wil ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Echter, zie ik in je profiel dat alleen je geboortedatum en de de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer ontbreken. Zou je die voor mij nog kunnen invullen en een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan ik daarna gelijk met je meekijken!
Ik zie je reactie graag tegemoet! 