Skip to main content
Beantwoord

Mobiele data werkt niet

  • 11 augustus 2022
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

Mijn mobiele gegevens werkt niet als WiFi uitgeschakeld is. Ik gebruik prepaid

Beste antwoord door justjoey

Goedemorgen. Het is inmiddels opgelost.

Heel vreemd dat ik rond eind januari opnieuw ingesteld heb dat ik mobiele gegevens betaal met bundel Internet betalen met MB en daar van T-mobile 31 januari per SMS een bevestiging van heb gekregen. Tot gisteren heeft het niet gewerkt, dus heb ik gisteren opnieuw bovenstaande ingesteld.

Kreeg nl. Steeds een melding dat ik niet herkend werd.

Nu lukte het dus wel en weer dezelfde SMS gekregen als 31 januari.

Hoop dat het nu definitief is opgelost want heel onhandig als ik geen WiFi heb ik niet kan appen onderweg en ook geen apps kan ontvangen.

Ik weet dat deze bundel na 365 dagen weer opnieuw ingesteld moet worden. Vind ik overigens niet handig. Zou liever zien dat het doorloopt.

Bedankt i.i.g  voor je meedenken.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21797 reacties
  • 11 augustus 2022

Hallo @justjoey 

Als je bijvoorbeeld buiten bent en WiFi staat aan dan heb je wel 4G en wanneer WiFi uit staat heb je geen 4G?

Zou je eens kunnen kijken of het resetten van de netwerkinstellingen helpt?


  • Auteur
  • Debutant
  • 13 reacties
  • Antwoord
  • 12 augustus 2022

Goedemorgen. Het is inmiddels opgelost.

Heel vreemd dat ik rond eind januari opnieuw ingesteld heb dat ik mobiele gegevens betaal met bundel Internet betalen met MB en daar van T-mobile 31 januari per SMS een bevestiging van heb gekregen. Tot gisteren heeft het niet gewerkt, dus heb ik gisteren opnieuw bovenstaande ingesteld.

Kreeg nl. Steeds een melding dat ik niet herkend werd.

Nu lukte het dus wel en weer dezelfde SMS gekregen als 31 januari.

Hoop dat het nu definitief is opgelost want heel onhandig als ik geen WiFi heb ik niet kan appen onderweg en ook geen apps kan ontvangen.

Ik weet dat deze bundel na 365 dagen weer opnieuw ingesteld moet worden. Vind ik overigens niet handig. Zou liever zien dat het doorloopt.

Bedankt i.i.g  voor je meedenken.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen