Skip to main content
Beantwoord

MMS

Waarom kan ik sinds ik gebruik maak van mijn nieuwe s24 fe geen foto’s meer versturen via sms.
Dit kon een week geleden op mijn samsung s21 fe wel.
Zowel in de google berichten app als in de samsung berichten app lukt dit niet.
bij samsung wordt er geen paperclip meer getoond.
En bij Google berichten krijg ik een foutmelding dat het niet ondersteund wordt.

Kan iemand mij hierbij helpen??
Volgens samsung moest ik dit met mijn provider oplossen.
De mms opties bij berichten-instellingen-geavanceerd staan grijs in beeld. en ik kan deze verder ook niet selecteren of iets dergelijks.

Beste antwoord door eric

MMS is ca. 10 jaar geleden uitgezet en sms kan geen foto's versturen. Dus waarschijnlijk maak jij toch gebruikt van een Samsung of Google service maar zeker geen Odido multimedia transfer dienst.

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8995 reacties
  • Antwoord
  • 24 april 2025

MMS is ca. 10 jaar geleden uitgezet en sms kan geen foto's versturen. Dus waarschijnlijk maak jij toch gebruikt van een Samsung of Google service maar zeker geen Odido multimedia transfer dienst.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 april 2025
eric schreef:

Wellicht is het dan via de RCS gegaan,  en is het mij verder nooit opgevallen.

doordat ik in de berichten app van Samsung de foto's verstuurde.

En zolang het werkt, hou ik me ook niet bezig met alle veranderingen.

Viel me daarom ook pas op toen het op mijn nieuwe telefoon niet ging.

Bedankt voor je bericht!!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen