Skip to main content
Beantwoord

koppelen iwatch

  • 23 juni 2024
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

Is het nou al opgelost,na vele keren bellen en naar de winkel gegaan lukt het nog steeds niet om de iwatch 9 te koppelen,zie nog steeds ,komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen,alles is geüpdatet,nieuwe iPhone 15 pro Max en Iwatch 9.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hallo @Cockie1963, van harte welkom op onze Community! Op dit moment loopt er een klein technisch issue met onze Multisim, waardoor het niet werkt. Ik heb vernomen dat ons IT-team dit met grote prioriteit gaat oppakken. Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer het is opgelost, zul je telefonisch of per SMS op de hoogte worden gesteld. Excuses voor het ongemak. Het is voor nu geduldig afwachten, sorry! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @Cockie1963, van harte welkom op onze Community! Op dit moment loopt er een klein technisch issue met onze Multisim, waardoor het niet werkt. Ik heb vernomen dat ons IT-team dit met grote prioriteit gaat oppakken. Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer het is opgelost, zul je telefonisch of per SMS op de hoogte worden gesteld. Excuses voor het ongemak. Het is voor nu geduldig afwachten, sorry! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen