Hi @Merel21 wat leuk dat je in Zwitserland bent, heb je het naar je zin daar? Wel zo fijn als je kunt bellen en gebeld kunt worden, laten we samen naar een oplossing kijken!
Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt.
Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden.
Het zou ook aan je simkaart kunnen liggen. Ben je toevallig in de gelegenheid om een kruistest uit te voeren met je simkaart? Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt.
Graag wil ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Ik mis alleen nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer in je profiel? Zou je die voor mij kunnen invullen en een seintje geven wanneer je dat hebt gedaan? Dan kijk ik daarna direct met je mee!