Hallo Yvonne, wat heerlijk dat je in Bosnië bent, heb je het daar naar je zin? Ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***6995. Ik heb gelijk met je meegekeken in je account en ik zie inderdaad dat je geen Internet op Reis pas hebt. Bosnie valt in zone 2. In je account zie ik dat je een Internet op Reis pas hebt aangeschaft voor zone 1. Deze werkt natuurlijk niet in dit land, omdat deze onder zone 2 valt, vandaar dat het niet werkt. Geen zorgen, ik heb gelijk de kosten van € 25,00 vergoedt middels een creditnota en je ook hierover een bevestiging verstuurd! Deze zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Ook heb ik gelijk de juiste pas van € 25,00 voor je geactiveerd. Je hebt nu 1000 MB voor de komende 14 dagen. Als je je toestel opnieuw opstart, zou het moeten werken!
Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik verneem het graag van je!
Hallo Yvonne, wat heerlijk dat je in Bosnië bent, heb je het daar naar je zin? Ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***6995. Ik heb gelijk met je meegekeken in je account en ik zie inderdaad dat je geen Internet op Reis pas hebt. Bosnie valt in zone 2. In je account zie ik dat je een Internet op Reis pas hebt aangeschaft voor zone 1. Deze werkt natuurlijk niet in dit land, omdat deze onder zone 2 valt, vandaar dat het niet werkt. Geen zorgen, ik heb gelijk de kosten van € 25,00 vergoedt middels een creditnota en je ook hierover een bevestiging verstuurd! Deze zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Ook heb ik gelijk de juiste pas van € 25,00 voor je geactiveerd. Je hebt nu 1000 MB voor de komende 14 dagen. Als je je toestel opnieuw opstart, zou het moeten werken!
Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik verneem het graag van je!
Dag Pharwin,
wat fijn dat je ernaar hebt kunnen kijken en het hebt aangepast. Het werkt! Dank!
blijft raar dat ik in Bosnië een bundel bestel zoals het me wordt aangeraden in de Odido sms, en dat het dan de verkeerde bundel is. Het heeft me heel veel stress onderweg gekost omdat ik de route niet kon zien , en veel kostbare uren gekost om te proberen het op te lossen met izzy…. totdat ik deze community tegenkwam.
Nogmaals dank,
groet Yvonne
@Ywitte Fijn dat het werkt! Excuses dat het je veel stress heeft bezorgd, ik hoop dat het je reis niet minder leuk heeft gemaakt! Top dat je onze Community hebt gevonden, we helpen je graag altijd verder! Wat betreft de SMS, ga ik intern voor je uitzoeken/navragen. Heb je toevallig een screenshot van de SMS voor mij? Dan kan ik ermee aan de slag gaan!
Goedemiddag Ywitte, bedankt voor de screenshots. We gaan het oppakken met de juiste afdeling! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag!