Skip to main content
Beantwoord

internet buitenland

• October 12, 2025
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Haaiiii,

Ik heb nu ongeveer een jaar een nieuw abonnement en sinds dien werkt me internet en bellen niet meer in het buitenland…

Diverse keren opnieuw opgestart, roaming staat goed alles staat goed en toch werkt het niet. 

Vorige maand in Duitsland niet en nu ook in België weer niet, iemand een idee wat het kan zijn? Ik heb inlimited in heel de EU en toch werkt het niet

Groetjes!

Beste antwoord door eric

Heb je toevallig een betalingsregeling? Dan is roaming geblokkeerd.

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 10154 reacties
  • Antwoord
  • October 12, 2025

Heb je toevallig een betalingsregeling? Dan is roaming geblokkeerd.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 5294 reacties
  • October 13, 2025

Hoi ​@Selenaw97 wat leuk dat je sinds een jaar een nieuw abonnement bij ons hebt, daar zijn we blij mee! Ik begrijp heel goed dat je ook in het buitenland gebruik wilt kunnen maken van onze diensten, laten we samen naar een oplossing kijken. Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie dat je een lopende betalingsregeling bij ons hebt. Bij een betalingsregeling wordt er altijd een blokkade voor Roaming op je abonnement geplaatst, zodat extra (onverwachte) kosten voorkomen kunnen worden. Geen zorgen, we zijn hier niet de moeilijkste in. Ik heb zojuist de blokkade voor je verwijderd. Start je toestel opnieuw op, zodat je simkaart opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. Dan zou alles weer naar behoren moeten werken! 

Goed om te weten. Je behoudt alleen de volgende blokkades. Deze worden niet automatisch opgeheven. Mocht de betalingsregeling voldaan zijn, dan kan je opnieuw contact met me opnemen om ze te laten verwijderen:

•    RIP - Blokkade voor 0906-0909 service nummers
•    RIP - Blokkade Internationale gesprekken - service nummers
•    Aankopen bij derde partijen - Blokkade voor betaalde content diensten
•    Aankopen bij derde partijen - Blokkade app store aankopen via Odido factuur
•    Aankopen bij derde partijen - Blokkade online betalingen derde partijen via Odido factuur

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!