Skip to main content

Zodra ik de grens over ga (belgië, Duitsland, Frankrijk, enz.) Heb ik geen verbinding. Het is nog nooit mij gelukt om verbinding in het buitenland te krijgen.

 

Ik heb geen blokkades staan

Mijn roaming staat aan.

Ik heb de netwerkinstellingen gereset en het werkt nog steeds maar niet

De tweede (backup) sim geprobeerd, werkt niet.

 

Edit: Handmatig een netwerk selecteren werkt ook niet.

Hi ​@bednar, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je ook internet in het buitenland hebt, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik wou direct met je meekijken, maar ik zie dat je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Ook zie ik dat het een zakelijk abonnement betreft. Kun je de juiste gegevens en ook je bedrijfsnaam vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! 


Reageer