Skip to main content
Beantwoord

geen service in het buitenland

  • 18 december 2024
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Zodra ik de grens over ga (belgië, Duitsland, Frankrijk, enz.) Heb ik geen verbinding. Het is nog nooit mij gelukt om verbinding in het buitenland te krijgen.

 

Ik heb geen blokkades staan

Mijn roaming staat aan.

Ik heb de netwerkinstellingen gereset en het werkt nog steeds maar niet

De tweede (backup) sim geprobeerd, werkt niet.

 

Edit: Handmatig een netwerk selecteren werkt ook niet.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@bednar, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je ook internet in het buitenland hebt, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik wou direct met je meekijken, maar ik zie dat je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Ook zie ik dat het een zakelijk abonnement betreft. Kun je de juiste gegevens en ook je bedrijfsnaam vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 2978 reacties
  • Antwoord
  • 19 december 2024

Hi ​@bednar, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je ook internet in het buitenland hebt, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik wou direct met je meekijken, maar ik zie dat je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Ook zie ik dat het een zakelijk abonnement betreft. Kun je de juiste gegevens en ook je bedrijfsnaam vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen