Skip to main content
Beantwoord

Geen service in Belgie


Ik heb geen internet in het buitenland, Ik heb een unlimited bundel en heb geen achterstand of betalings regeling en mijn instellingen staan al goed.

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @marlok 

Wat jammer dat je geen verbinding kan maken. Ik heb je gegevens gecontroleerd en je hebt geen blokkades actief. Zou je de tips van Waqqas kunnen volgen namelijk het toestel herstarten en handmatig een netwerk selecteren in je toestel? Op deze pagina zie je de providers waarmee je verbinding kan maken. 

Ik hoop dat je hiermee verder komt! 

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20720 reacties
  • 28 mei 2022

Hallo @marlok 

Indien je mobiele abonnement nog niet ouder is dan 2 maanden dan staat hier standaard een blokkade op voor gebruik in het buitenland.

Indien bovenstaande niet van toepassing is op jouw abonnement dan kun je nog kijken of een herstart van je toestel helpt, handmatig een andere operator selecteren en de blokkades in je My T-Mobile account controleren.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 29 mei 2022

Hi @marlok 

Wat jammer dat je geen verbinding kan maken. Ik heb je gegevens gecontroleerd en je hebt geen blokkades actief. Zou je de tips van Waqqas kunnen volgen namelijk het toestel herstarten en handmatig een netwerk selecteren in je toestel? Op deze pagina zie je de providers waarmee je verbinding kan maken. 

Ik hoop dat je hiermee verder komt! 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen