Beantwoord

Geen service bij aankomst Turkije

  • 30 April 2024
  • 9 reacties
  • 98 Bekeken

Goedemorgen,

Ik ben al een ongeveer 2 dagen in Turkije en heb geen service totaal niets, ik heb de chat bot gevraagd maar helaas zegt zij dat ik moet bellen maar zelfs bellen lukt mij niet. heb alles al geprobeerd zoals vliegtuig modus, simkaart eruit, roaming aan en uit, mobiel uitgeschakeld?

Ik heb ook geen betaal achterstand of blokkades.

ik kan zelf odido niet bereiken omdat ik niet kan bellen, heeft iemand ervaring hiermee en weet wat ik het beste kan doen? ik had nog gebeld voor ik wegging en ze gaven aan dat ik okay was maar wel moest opletten op mijn data gebruik daarom zat ik dus op wifi maar nu kan ik dus niet bellen noch naar buiten want heb dan geen internet.

 

met t-mobile nooit geen problemen gehad 

icon

Beste antwoord door Gerbenchile 1 May 2024, 15:55

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Gerbenchile 

Op deze pagina kan je zien uit welke providers je kan kiezen in Turkije.

https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/buitenland/tarieven-dekking

Ook al geprobeerd maar het lukt helaas niet 

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Gerbenchile Welk abonnement heb je? Is er iemand bij je waarmee je de simkaart kan ruilen om te kijken of de simkaart kapot is?
Staan al de instellingen goed in je account? 
Abonnement-instellingen-blokkades Kijk even of alles goed staat

Eentje onder unlimited. Ja dat kan ik proberen met de sim 

 

ja alle instellingen staan goed 

Reputatie 7
Badge +14

@Gerbenchile Unlimited Plus dus? De twee unlimited abonnementen daarboven hebben geen Turkije in het pakket! 

 

Nee oké duidelijk maar ik zou wel een server moeten hebben om te kunnen bellen en niet 4 puntjes boven in de hoek 

men heb net zitten kijken maar ik heb het hoogste en Turkije staat er wel in 

 

mvg Gerben 

Reputatie 7
Badge +9

Hey Gerben, gaaf dat je in Turkije zit - ik hoop voor een leuke reden! Ik zie dat je een betalingsregeling hebt, vandaar dat er wel een blokkade stond op international roaming. Deze blokkade heb ik direct voor je opgeheven. Je zou zo direct weer verbinding moeten kunnen maken met een van deze netwerken: Turk Telecom, Turkcell en Vodafone. Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄

Hey Gerben, gaaf dat je in Turkije zit - ik hoop voor een leuke reden! Ik zie dat je een betalingsregeling hebt, vandaar dat er wel een blokkade stond op international roaming. Deze blokkade heb ik direct voor je opgeheven. Je zou zo direct weer verbinding moeten kunnen maken met een van deze netwerken: Turk Telecom, Turkcell en Vodafone. Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄

 

Yes het is gelukt alles doet het 😉

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Gerben, fijn dat alles nu werkt - dan wens ik je nog een heel fijn verblijf in Turkije en mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden! 

Reageer