Skip to main content
Beantwoord

geen netwerk mobiel

Sinds vandaag kan mijn mobiel geen enkel netwerk meer vinden. Bellen via wifi/whatsapp lukt nog wel. Ik kan ook niet bellen via andere aanbieders zoals KPN en Vodafone. Ik ben bekend met de landelijke storing van vandaag, echter mijn vrouw kan wel via Odido mobiel bellen en ik niet.

De locatie maakt geen verschil dus ik vermoed dat er iets anders aan de hand is. 
Ik heb een abonnement via mijn werk (Hogeschool Utrecht). Graag ontvang ik advies om dit probleem op te lossen.

Zou het kunnen zijn dat de sim stuk is?
Hoor het graag.

Beste antwoord door eric

Ik denk niet dat de simkaart stuk is. Er was een probleem in het netwerk en dat is voor de meeste mensen opgelost schrijven ze. Maar er zullen nog best restverschijnselen zijn, dus zet morgen nog je telefoon eens uit/aan en raadpleeg anders de telecom adminisratie van je werk. Die kunnen dan Odido zakelijk benaderen.

Zie topic: 

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • Antwoord
  • 25 juni 2025

Ik denk niet dat de simkaart stuk is. Er was een probleem in het netwerk en dat is voor de meeste mensen opgelost schrijven ze. Maar er zullen nog best restverschijnselen zijn, dus zet morgen nog je telefoon eens uit/aan en raadpleeg anders de telecom adminisratie van je werk. Die kunnen dan Odido zakelijk benaderen.

Zie topic: 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 juni 2025

Je telefoon aan en uitzetten veranderd niks aan de storing op het netwerk! Hier ook al een gehele dag geen bereik en mijn partner wel! Wel raar dat 2 Odido abonnementen in een huishouden verschillend werken of ontvangst hebben (zelfde telefoon etc). Is er al een indicatie hoelang nog? Netwerk is hier nog steeds instabiel en ligt er meer uit dan dat ik een zwak signaal ontvang.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen