Hallo @Ydgn
Kan het zo zijn dat je nog een openstaande factuur hebt of een betalingsregeling waardoor gebruik in het buitenland is geblokkeerd?
Ik heb een betalingsregeling ja
@Ydgn
Daardoor heb je een blokkade op gebruik in het buitenland.
Maar het wordt gewoon betaald dus kan het niwt geopend worden
Ik betaal de regeling op tijd wat kan er gedaan worden
Als de betalingsregeling is afbetaald (en er geen nieuwe achterstand is ontstaan) zal roaming automatisch weer worden aangezet.
Ik wil de volledige bedrag van het betaling regeling afbetalen maar als ik op ideal druk krijg ik een heel andere bedrag te zien
Hallo @Ydgn, welkom op onze Community! Wat heerlijk dat je in Turkije bent, wel zo fijn als je gebruik kunt maken van je internet. Laten we samen naar een oplossing kijken! Het klopt wat @Waqqas en @eric hier zeggen. In het geval van een betalingsregeling, zal er automatisch een blokkade voor Roaming op je abonnement gezet worden om extra kosten te voorkomen. Geen zorgen, we zijn hier niet de moeilijkste in. Ik heb zojuist de blokkade handmatig voor je verwijderd op het nummer uit je profiel. Als je nu je toestel opnieuw opstart, zou het moeten werken!
Houd er rekening mee dat je gebruikmaakt van een oud T-Mobile abonnement, waarbij Turkije dus niet binnen je bundel valt. Als je er voordelig wilt internetten, dien je een Internet op Reis pas aan te schaffen. Dat kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account. Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik hoor het graag!