Skip to main content

Ik ben sinds gisteren in turkije maar heb geen service 

ik heb al diverse malen geprobeerd mn telefoon aan en uit te zetten, roaming aan/uit, handmatig verbinden met diverse providers en m’n simkaart eruit gehaald maar niks werkt. Ook heb ik zover ik kan zien geen blokkades staan in het buitenland.

Hallo @Ydgn 

Kan het zo zijn dat je nog een openstaande factuur hebt of een betalingsregeling waardoor gebruik in het buitenland is geblokkeerd?


Ik heb een betalingsregeling ja 


@Ydgn 

Daardoor heb je een blokkade op gebruik in het buitenland.


Maar het wordt gewoon betaald dus kan het niwt geopend worden 


Ik betaal de regeling op tijd wat kan er gedaan worden 


Als de betalingsregeling is afbetaald (en er geen nieuwe achterstand is ontstaan) zal roaming automatisch weer worden aangezet.


Ik wil de volledige bedrag van het betaling regeling afbetalen maar als ik op ideal druk krijg ik een heel andere bedrag te zien 


Hallo @Ydgn, welkom op onze Community! Wat heerlijk dat je in Turkije bent, wel zo fijn als je gebruik kunt maken van je internet. Laten we samen naar een oplossing kijken! Het klopt wat @Waqqas en @eric hier zeggen. In het geval van een betalingsregeling, zal er automatisch een blokkade voor Roaming op je abonnement gezet worden om extra kosten te voorkomen. Geen zorgen,  we zijn hier niet de moeilijkste in. Ik heb zojuist de blokkade handmatig voor je verwijderd op het nummer uit je profiel. Als je nu je toestel opnieuw opstart, zou het moeten werken! 

Houd er rekening mee dat je gebruikmaakt van een oud T-Mobile abonnement, waarbij Turkije dus niet binnen je bundel valt. Als je er voordelig wilt internetten, dien je een Internet op Reis pas aan te schaffen. Dat kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account. Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik hoor het graag! 


Reageer