Skip to main content

Hoi allen,

 

Na aanhoudende problemen met het KPN netwerk een mijn iPhone 11 overgestapt naar Odido. KPN Netwerk functioneerde weer voor de overstap. Inmiddels maak ik een kleine twee weken gebruik van het Odido netwerk maar de problemen welke ik bij KPN ervaarde zijn bij Odido nog erger. Meerendeel van de dag geen mobiele data beschikbaar op meerdere locaties in Nederland. Reset van netwerkinstellingen, nieuwe simkaart en volledige software reset boden geen oplossing. 
 

Naar aanleiding van bovenstaande heb ik een tweetal vragen:

 

1: wat is de oplossing?

2: in hoeverre kan ik mijn contract laden ontbinden bij geen of geen snelle oplossing zodat ik weer terug kan naar KPN? 
 

Hoor graag!

Hallo @Costiaan 

Als je de simkaart in een andere toestel plaatst is het probleem dan opgelost?

Normaal moet je het abonnement dan afkopen als de bedenktijd voorbij is.


Hallo @Costiaan 

Als je de simkaart in een andere toestel plaatst is het probleem dan opgelost?

Normaal moet je het abonnement dan afkopen als de bedenktijd voorbij is.

Hi Waqqas, als ik de simkaart in mijn iPhone XS gebruik is er inderdaad geen probleem. Dit was bij KPN ook het geval maar daar is het probleem inmiddels verholpen. 


@Costiaan 

Op de dekkingskaart kan je hierover een melding maken, je krijgt dan binnen 10 werkdagen een terugkoppeling.


Reageer