Nu heb ik sinds drie weken geen internet meer in Duitsland.
Heb Roaming aan, geen blokkade of zoiets, alle instellingen 10 keer nagekeken.
Zelfs nieuwe telefoon gekocht
Had wèl 20 jaar abbonoment bij t.mobile.
Nooit geen problemen gehad.
Iemand enig Idee?
Bladzijde 1 / 1
@Roos 1234 Welkom, heb je soms op dit moment betalingsregeling lopen? Dan ben je voor het buitenland geblokkeerd namelijk.
Nee,heb geen betaling regeling.
@Roos 1234 Welk abonnement heb je? Kan het zijn dat je data voor de Eu op is?
Voorwaarden Roam Like at Home
Deze regels zijn niet bedoeld voor permanent gebruik in het buitenland. Odido kan onredelijk gebruik vaststellen op basis van de verhouding tussen nationaal- en internationaal (roaming) aanwezigheid en verbruik. Het uitgangspunt is dat je de dienst(en) meer in Nederland moet gebruiken dan in het buitenland. In dit geval is er sprake van redelijk gebruik. Er is sprake van onredelijk gebruik van de dienst(en) als je gedurende een periode van minimaal vier maanden méér tijd buiten Nederland, maar in de EU doorbrengt en méér verbruik vertoont in de EU dan in Nederland. Elke dag waarop je je aanmeldt op het netwerk van Odido in Nederland geldt als een dag in Nederland.
Ik heb onbeperkt internet in buitenland.
Omdat ik in Duitsland werk..
Maar zal het eens nakijken.
En zoals ik zei, afgelopen 15 jaar nooit geen problemen gehad.
@Roos 1234 De moderators zijn de aangewezen personen om je verder te helpen.
Onbeperkt internet in het buitenland bestaat niet. In je bundel staat hoeveel data je hebt in de EU.bij Odido (voormalig T-Mobile)
Groetjes en fijne avond
Oke bedankt Christien,
Maar kan niemand bereiken bij odido.
Heb nog een paar maanden abbo.
Moet snel veranderen,anders ga ik wel over naar een andere provider.
Hey Roos, tof dat je zoveel in Duitsland zit voor je werk! Je moet natuurlijk gewoon verbinding hebben daar. Gaat het om het 06-nummer met 63 op het eind? Ik zie geen blokkades staan. Met welk netwerk ben je daar verbonden? Je kunt verbinding maken met Telekom, Telefonica of Vodafone. Wellicht helpt het om automatisch verbinding maken uit te zetten en één van deze netwerken handmatig te selecteren. Het resetten van je netwerkinstellingen kan hier ook de oplossing zijn.
Kun je daarnaast wel gewoon bellen en SMS'en? Ik verneem graag van je of het met bovenstaande werkt. Anders duiken we er uiteraard verder voor je in!
Hallo Marciano,
Ik kan wèl bellen en sms.
Handmatig heb ik ook al geprobeerd.
Hèt resetten nog niet.
Probeer dat Zsm.
MVG.
Weet niet of t al opgelost is maar heeft waarschijnlijk met de APN te maken.
Hallo Frank.
Nee,is nog niet opgelost.
Ivm mèt Kerst veel vrij gehad.
Daarom geen last gehad.
Maar Binnenkort maar een andere provider opzoeken.
Zou je eens een screenshot kunnen maken van 'namen toegangspunten' of willen zeggen wat daar staat?
Instellingen
Netwerk en internet
Mobiel netwerk
Geavanceerd
Namen toeganspunten
Hopelijk kun je hier wat mee.
Mvg
Hoi @Roos 1234
Probeer eens waar nu internet.mobiel staat om smartsites.t-mobile in te voeren?
Als je dit invult moet t wel werken.
OK,
Heb het veranderd.
Kom morgen weer in D.
Hoop dat het helpt.
Ik meld mij weer.
Hi @Roos 1234 hopelijk is het hiermee opgelost en we zijn erg benieuwd naar je reactie!
Groetjes,
Pharwin
Hallo,
Ja hij doet het weer.
Ik heb gelukkig weer internet in Duitsland.
Ik heb vijf keer mèt odido klantenservice gebeld.
Waar ze me niet konden helpen.
Nieuwe telefoon gekocht, nieuwe simkaart erin.
Van alles geprobeerd, maar het was dus maar een kleine instelling.
Maar iigt, bedankt voor jouw medewerking,en gouden tip.
Mvg.roos.
Daar hebben ze dus een forum voor met medeklanten die bij elkaar heel veel kennis hebben!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.