Skip to main content
Beantwoord

Geen internet en bereik in buitenland

  • 2 July 2024
  • 5 reacties
  • 253 Bekeken

Hoi! 

Ik ben in het buitenland en heb geen verbinding. Bovenin zegt het: 'Emergency call only - Odido'. 

-Ik had een betaal afspraak maar deze had ik afbetaald voor mijn vakantie zodat ik geen buitenlandse blokkade zou hebben maar die lijk ik toch te hebben. 

-Geen openstaande facturen.  

-Roaming staat aan. Overigens ben ik recentelijk ook in buitenland geweest en toen werkte alles wel en heb sindsdien ook niks in mijn instellingen veranderd. 

-Ik heb geen handmatige blokkades aanstaan. Heb alles op die pagina ook nog even in en uitgeschakeld om te kijken of dat het probleem zou oplossen. 

-Bereik is ook niet het probleem, ik zit gewoon in de stad en mijn partner heeft ook gewoon bereik. 

-Telefoon op meerdere momenten herstart. 

- Ik heb de hele checklist die ik van de chatbot kreeg gedaan maar helaas klopte alles. De chatbot gaf aan dat ik even moet bellen. Dat gaat lastig als ik niet kan bellen. 

Is er iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt! 

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Andavie, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je een goed verblijf hebt in het buitenland. Waar zit je precies? En gaat het om het nummer **47 of gaat het om een ander telefoonnummer? Op deze pagina vind je alle informatie over de tarieven en netwerken waarmee je in dat land (handmatig) verbinding kan maken: Tarieven en dekking in het buitenland | Odido. Probeer dat allereerst even.

Ik zie namelijk geen blokkades op je account staan, dus je zou in ieder geval wel verbinding moeten kunnen maken. Laat het me maar weten. Anders zoeken we uiteraard verder! 😄

Hoi Andavie, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je een goed verblijf hebt in het buitenland. Waar zit je precies? En gaat het om het nummer **47 of gaat het om een ander telefoonnummer? Op deze pagina vind je alle informatie over de tarieven en netwerken waarmee je in dat land (handmatig) verbinding kan maken: Tarieven en dekking in het buitenland | Odido. Probeer dat allereerst even.

Ik zie namelijk geen blokkades op je account staan, dus je zou in ieder geval wel verbinding moeten kunnen maken. Laat het me maar weten. Anders zoeken we uiteraard verder! 😄

 

Hi Marciano! Ik zit eventjes lekker in Kroatië ✌️

Dat klopt, dat is het juiste telefoonnummer. 

Dat lijkt gelijk het probleem op te lossen... Ik heb nog wel een vraag, op die link van jou staat dat ik A1 moet kiezen maar die is niet beschikbaar in mijn lijst van providers. Kan het kwaad als ik voor een ander ga? Heeft dat extra kosten? 

Thanks! 

Reputatie 7
Badge +14

Nee, alle netwerken in een land hebben dezelfde kosten. In sommige landen is niet met elk netwerk een roaming overeenkomst. 

Thanks heren!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen andavie, een ander netwerk is inderdaad geen probleem. Kroatië klinkt heerlijk en ik wens je er nog heel veel plezier! 🙌🏻

Reageer