Ik krijg in het buitenland geen netwerk, dus niet bellen smsen of internet. In NL werkt alles maar over de grens niks meer.
Geen bereik in buitenland
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Indy, van harte welkom op de community en ik hoop dat je een leuke tijd hebt in het buitenland! In welk land ben je precies? Dan kijk ik graag naar de beste opties om te verbinden. Zet je alleen nog je postcode, huisnummer en geboortedatum in je profiel? Dan kan ik volledig met je meekijken. Ik heb wel alvast gekeken en ik zie geen blokkade op international roaming. Reset je netwerkinstellingen eens. Dit kan in de instellingen van je telefoon. Bij iPhone gaat het bijvoorbeeld als volgt: Instellingen > Mobiel netwerk > Mobieledatanetwerk > Stel opnieuw in.
Dit helpt in de meeste gevallen om een netwerkverbinding te krijgen in het buitenland. Ik hoor graag in welk land je bent. Dan kan ik je vertellen met welke netwerken je handmatig kan verbinden en als je je profiel hebt aangevuld! 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.