Sinds vandaag, weet niet precies hoelaat, kunnen wij niet meer bellen of gebelt worden, volgens de site geen storing. Heb geen service geeft die aan na het ger opstarten van de telefoon, als iknwel service heb geeft hij aan enkel noodoproepen. En die 2 wisselen elkaar af. Heb het idee dat jullie wel storing hebben. Deze ochtend kon ik wel nog gebelt worden tussen 8 en 9 nu ook niet meer aan gezien het meer dan de helft van de tijd geen service is. De facturen zijn allemaal betaald gaat automatisch dus dat is ook het probleem niet. Los het op want we verwachten dringent een telefoontje en hebben geen andere opties helaas.
Check eens bij handmatig mobiele netwerken zoeken of je het Odido netwerk ziet? Misschien is er een lokale storing op een zendmast.
Ik zie overal odido staan , is denk ik echt een storing van jullie kant uit. Soms herstelt het zich en krijg ik een sms binnen maar dan hervalt het terug dus hij verbind wel maar valt elke keer weer weg daarner bv krijg een een sms binnen nu enkel noodoproepen.
Nou, de volgende stap is dan om eens een ander mobiel toestel te gebruiken. Ook dit vernuftige apparaatje kan kapot gaan :)
Probleem blijft, simkaartje heeft in 2 andere gsms gezeten , had het wel verwacht want mijn partner heeft zelfde probleem
Zoals je hier boven kan zien zo gaat het de hele tijd van odido verbinding naar noodoproepen naar geen service , lijkt me niet dat het de simkaart is, tevens heb ik soms 2 streepjes zoals je hier onder kan zien . Heb het mobiel internet nog niet kunnen testen aangezien het om de paar tellen verspringt
Nu staat die al poosje zo , springt zo nu en dan nog naar enkel noodoproep met den 1 of 2 streepjes bereik
En de 5 g pakt die zoals je hieronder kunt zien maar reageerd niet dus google ofzo laad niet
Nu wel weer bereik 2 streepjes en 5g doet het nu ook weer voor hoelang geen idee
Als je op die plek geen bereik hebt, dan is het logisch dat je niet kunt bellen. Je hebt wel goede wifi, dus je zou ook nog even Vowifi kunnen aanzetten in je toestel.
Gekke is nu kunnen we wel weer bellen en heb ik wel steepjes enzo heel gek
Heb het bellen mer wifi ingeschakeld op mijn gsm nu ook .
Maar dat bellen via wifi is leuk maar dit probleem is er niet mee opgelost , mijn partner belde daarner en viel gewoon weg dit kan gwn niet. Als we niet thuis zijn kunnen we dus beide niet bellen aangezien als we geen bereik hebben we niet kunnen bellen , is nu al een poosje stabiel zoals te zien op de laatste foto. Maar dus bellen via wifi is leuk thuis maar buitens huis kunnen we dan niet bellen. We betalen daar wel voor dus ik verwacht wel een oplossing van jullie.
Dekking is natuurlijk heel plaatselijk. Dus je op een andere locatie bent zal daar het signaal anders/beter zijn. Een radio signaal is voor elk van de 7 miljoen klanten hetzelfde op een zelfde locatie.
Ja maar daarmee is het probleem niet opgelost . Mijn werk locatie heeft dezelde mast en geen internet dus kan ik niet bellen, idem in de winkel en beide liggen 5 km hier vandaan . De oplossing bellen via wifi is tijdenlijk prima maar is voor ons geen definitieve oplossing. We hebben nooit problemen gehad en nu gaan jullie er zo gemakkenlijk mee om sorry hoor als het zo moet heb er al spijt van ik nog 2 jaar aan jullie vast zit . Serieus dit is geen service maar het probleem verleggen ipv het op te lossen . Wifi is hier tevens vaak onstabiel en valt vaak weg waardoor we alsnog op ons 5g zitten dus de oplossing wifi bellen is geen definitieve oplossing. Pffff als zo moet zijn jullie over 2 jaar klanten kwijt want dit word kennenlijk niet opgelost en bellen met de klantenservice kan dus niet werkelijk waar. Dus ik ga nu 2 jaar betalen voor onbeperkt bellen maar kan dus niet onbeperkt bellen omdat jullie niet met een degenlijke oplossing komen en maar verschuiven op wifi bellen leuk ! Maar niet heus !
Nu zelf gebelt geweest en verbinden werd nu ook bij mij verbroken ondanks wifi bellen dus kom nou maar eens met een degenlijke oplossing! 2 gsm nummers die onbereikbaar zijn, waarmee we niet kunnen bellen maar we er wel voor betalen kan gewoon niet !
Hi
Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel tapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Wellicht dat dit helpt.
Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld!
Ik ga niet eens meer al die stappen doorlopen jullie doen alsof het aan 1 nummer ligt terwijl zowel iknals mijn partner problemen ondervinden wel gek he allebij tegelijk .... gelukkig word je via facebook wel deftig geholpen hier nu na 2 dagen geen stap verder facebook kwam gisteren al met de vermoedenlijke oplossing , want zoals het nu lijkt is het verholpen. Sjezus wat een slechte service hier werkelijk waar.
hoi
Interessant voor de community is wat ze op Facebook je hebben geadviseerd en wat uiteindelijk de oplossing heeft gegeven? Kun je dat met ons delen?
hoi
Interessant voor de community is wat ze op Facebook je hebben geadviseerd en wat uiteindelijk de oplossing heeft gegeven? Kun je dat met ons delen?
Simpel gewoon naar de winkel nieuwe simkaarten halen klaar. Nu al sinds gisteren middag 2 a 3 streepjes stabiel bereik. Jammer van die ruim 24u geen bereik. Kunnen wel volle pot betalen 2x 24 euro maar goed.
Hi
Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een heel fijn weekend gewenst!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.