Beste moderators en/of forumleden,
sinds T-Mobile Mobiel Odido is geworden ervaar ik de volgende problemen:
- Niet tot nauwelijks bereikbaar.
- Tijdens bellen, als het al lukt, dan hoor ik de andere kant met weg vallen of totaal niet.
- Internetverbinding op 4G als het werkt is +/- 12 Mbit/s.
Onderstaande stappenplan doorlopen, helaas.
[FAQ] Ik ervaar verminderd(e) bereik, stabiliteit en/of snelheid.
Dekkingskaart geeft aan dat er geen problemen zijn, toch melding gemaakt en toen kreeg ik de volgende sms:
Beste klant, Je hebt bij ons een melding gemaakt van de gespreksproblemen in de omgeving Elburg. Er is inderdaad sprake van een verstoring, maar door omstandigheden gaat dit nog 8 tot 12 weken duren. Tot die tijd is bellen over WiFi de beste oplossing. We houden je op de hoogte en de volgende update volgt op 23 oktober. Tot snel, Odido
Dit kan toch geen waarheid zijn in het huidige tijdperk? Sinds de overgang problemen en dat gaat nog 2 tot 3 maanden duren blijkbaar, neemt Odido zichzelf en de klanten nog wel serieus?
Hoop toch echt dat er HEEL snel actie ondernomen gaat worden, anders doe ik dat zelf en denk de paar honderd mensen in Elburg welke ik ken met een Odido abbo hetzelfde gaan doen.
Ben ook wel benieuwd welke compensatie gegeven gaat worden voor deze ellende welke vanaf de naamsverandering speelt?
Mvg Timo