Skip to main content
Beantwoord

Dekkingsprobleem melden werkt niet

  • 26 februari 2025
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

  • is net lid geworden

Wanneer je een dekkingsprobleem meld op https://www.odido.nl/netwerk/dekking moet je inloggen. 

Als je inlogt met een (nieuw) account dan moet je opeens een abonnement selecteren.

Ik heb geen abonnement omdat er (nog) geen dekking is.

Als je op annuleren klikt dan kom je op de abonnement overzicht pagina uit waar je geen dekkingsprobleem kan melden.

Het gaat om de 1e verdelingsweg, Putte.

Hier wonen en recreëren ongeveer 300+ mensen die allemaal hele hoge internet / telefoon rekeningen hebben, omdat er maar 1 aanbieder is, grote kansen voor jullie mits jullie de dekking fixen.

Beste antwoord door eric

Goede tip van je, maar de plek is vlakbij de grens en zijn er veel restrcties wat ze wel/niet mogen gebruiken aan zendvermogen. De dichtsbijzijnde mast van Odido zit in de kerktoren in Putte. Daar zal nog een aanpassing komen voor de hoge 5G frequenties waarbij klik en klaar mogelijk wordt.

Er is nog een bezwaartermijn van 6 weken, dus als er niemand bezwaar heeft gemaakt kunnen ze verder met de planning van de upgrade.

Bekijk origineel

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8826 reacties
  • Antwoord
  • 26 februari 2025

Goede tip van je, maar de plek is vlakbij de grens en zijn er veel restrcties wat ze wel/niet mogen gebruiken aan zendvermogen. De dichtsbijzijnde mast van Odido zit in de kerktoren in Putte. Daar zal nog een aanpassing komen voor de hoge 5G frequenties waarbij klik en klaar mogelijk wordt.

Er is nog een bezwaartermijn van 6 weken, dus als er niemand bezwaar heeft gemaakt kunnen ze verder met de planning van de upgrade.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen