Gisteren een Apple Watch gehaald, aangezet en gebruikt. totdat ik besefte dat mn data het niet deed.
van alles geprobeert, geen succes. next day → odido bellen. 10x mn verhaal moeten vertellen. moest zelfs overstappen op een eSim en het zou werken. gelukkig is er op de background toch wel een multi sim gekoppelt. niemand die weet hoe het zit. telkens verwezen naar mn telefoon wat nog een maand oud is.
uiteindelijk verschillende controles laten doen en niets helpt, enkel de personeel in verstiging probeerde zijn best. odido klanten service verwijst je maar naar de shop,
dus ik moet een abo betalen waarvan ik geen gebruik kan maken, waarvan de melding al aangeeft: JE ODIDO NL_ACCOUNT….. niemand heeft ht over een storing maar iets zit dus niet goed… krijg telkens geen enkel it’er aan de telefoon die je echt kan helpen.
beide toestellen up to date.
iOS 18.3.2
WatchOS 11.3.1
Aanbieder: Odido NL 62.0
Mocht het niet lukken, met alle teleurstelling maar de watch weer inleveren omdat ze een sim niet werkend krijgen ?
Wie o Wie heeft wel de kennis?