Deze week bleek dat ik niet kon bellen en gebeld worden in Spanje. Internet werkte prima. Ik heb een Onbeperkt bellen abonnement en telefoon Asus Zenfone 8. Alle instellingen nagelopen, niets bijzonders gevonden. Ook wisselen van provider hielp niet. T-Mobile helpdesk gebeld, settings zouden goed staan. In Nederland geen enkel probleem. Wat te doen? Nieuwe SIM card misschien?
Ik heb je instellingen nogmaals nagelopen en je hebt inderdaad geen blokkades. Je zou dus wel moeten kunnen bellen en gebeld worden in het buitenland. Je zou de volgende keer handmatige een ander netwerk kunnen selecteren als je in het buitenland bent. Misschien heb je met een ander netwerk beter bereik. Je kan op onze dekkingskaart het land selecteren waar je bent en zien met welke providers je het beste bereik. Je zou ook de tip van Cristien kunnen volgen en een reserve simkaart mee kunnen nemen, dan kun je controleren of het aan de simkaart ligt Je kan deze heel eenvoudig bestellen via My T-Mobile.
Hallo @kees88 Heb je ook de blokkades in de app bekeken?. Als je nu nog in Spanje bent lijkt mij dat een nieuwe Sim ook niet helpt omdat verzenden ook tijd kost.
Ben je in de mogelijkheid om je Sim te testen in een ander toestel? En iemand anders zijn Sim in jouw toestel om te testen of de Sim stuk is?
Alles staat op Toestaan. En ik ben niet meer in Spanje, maar wil bij mijn volgende reis niet hetzelfde probleem hebben. Helaas kon ik daar niet even een test met een ander toestel doen.
In maart nog kon ik met dezelfde telefoon en SIM wel bellen in Spanje.
Zeker vreemd. Geen wijzigingen geweest sinds december. Zelf proberen te bellen naar NL en Spaanse nummers, en gebeld door Spaans nummer (die direct voicemail krijgt)
Ik heb je instellingen nogmaals nagelopen en je hebt inderdaad geen blokkades. Je zou dus wel moeten kunnen bellen en gebeld worden in het buitenland. Je zou de volgende keer handmatige een ander netwerk kunnen selecteren als je in het buitenland bent. Misschien heb je met een ander netwerk beter bereik. Je kan op onze dekkingskaart het land selecteren waar je bent en zien met welke providers je het beste bereik. Je zou ook de tip van Cristien kunnen volgen en een reserve simkaart mee kunnen nemen, dan kun je controleren of het aan de simkaart ligt Je kan deze heel eenvoudig bestellen via My T-Mobile.
Dank voor je reactie. Eerder gaf ik al aan dat ik meerdere providers heb geprobeerd. Dit waren o.m. Movistar en Orange. Het maakte niets uit. Ik ben niet zo blij met jouw suggestie maar een reserve SIM kaart te bestellen. Die kost me dan toch weer €5,09
Ik heb inmiddels met de helpdesk gebeld, en ga vóór mijn volgende reis, voor alle zekerheid toch een nieuwe SIMkaart activeren. Die krijg ik gratis toegestuurd, goede service!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.