Skip to main content
Beantwoord

Apple watch ultra activatie: Verbinding mislukt

  • 19 June 2024
  • 5 reacties
  • 48 Bekeken

Goedemorgen,

 

Als ik multisim op mijn Apple watch ultra wil activeren krijg ik de melding: verbinding mislukt. De verbinding met de server is verbroken. Probeer het later opnieuw. Inmiddels probeer ik het al 3 dagen ;-)

 

Enig idee wat er aan de hand is. In mijn abonnement is multisim geactiveerd.

 

gr Dennis

 

 

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @DennisLo, van harte welkom op onze Community! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik kom het nummer tegen dat eindigt op ***7306 en ik zie dat het om een zakelijk abonnement gaat. Ik heb direct wat checks uitgevoerd en ik zie dat alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Had je toevallig zowel je toestel als je Watch opnieuw opgestart? Zou je het anders kunnen proberen met een nieuwe Multisim? Ik hoor graag of het dan wel lukt of wat je te zien krijgt. Als je hetzelfde te zien krijgt, ga ik het direct voor je doorzetten naar één van onze technische specialisten om het uit te laten zoeken! 

Hoi Pharwin,

Heb mijn iPhone en Watch beide herstart en het resultaat blijft hetzelfde. Je vraagt me het te proberen met een nieuwe multisim, wat bedoel je hiermee? Je zet het aan of uit  

gr Dennis

 

 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Dennis, ik vermoed dat er een technische issue vanuit onze kant speelt, waardoor het niet werkt. Dit speelt namelijk bij meerdere klanten. Ik wil daarom gelijk een case doorzetten naar ons IT-team, zodat ze dit kunnen onderzoeken. Zou je onderstaande informatie met mij kunnen delen: 

  • Welke Watch heb je (met modelnummer)?
  • Welke iOS versie heeft de iPhone?
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen?

Dan kan ik het daarna direct voor je doorzetten. Alvast bedankt! 

Goedemorgen Pharwin,

  • Welke Watch heb je (met modelnummer)? Apple watch ultra 1 (model mqfn3nf/a)
  • Welke iOS versie heeft de iPhone?  IOS 17.5.1
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch? 10.5
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen? Odido NL

Net nog even getest, nog steeds zelfde foutmelding.

gr Dennis 

Reputatie 6
Badge +7

Goedemorgen Dennis, dank voor de toelichting! Ik heb direct een case doorgezet naar ons IT-team (casenummer: 71487471). Zij zullen dit voor je onderzoeken en binnen 14 dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid! Het zou heel goed kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. Ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Reageer