Ik probeer multisim voor mijn smartwatch aan te schaffen, maar dit lukt niet.
Apple Watch SE 2023 Cellular versie
Apple watch is gekocht via Amazon
iOS 17.5.1 op de iphone
WatchOS 10.1
Ik volg netjes alle stappen in de app en op de website, maar dan weer die super veel zeggende “Oeps.. er ging iets mis” melding waar ik helemaal niks mee kan.
Deze melding zie ik op de website zelf (via pc) bij bundel aanpassen, allicht is dit gerelateerd? Ik heb eergister dit abonnement aangepast naar unlimited.
Het is niet mogelijk om je abonnement aan te passen
Je hebt je bundels eerder deze maand al aangepast. Vanaf volgende maand kan je weer aanpassingen doorgeven.
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hallo @strgrp89, van harte welkom op onze Community! Op dit moment speelt er een technisch issue vanuit onze kant, waardoor onze Multisim niet werkt en je deze melding te zien krijgt. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Graag wil ik een case voor je doorzetten, zodat zij dit specifiek voor jouw situatie kunnen onderzoeken en bij je terug kunnen komen met een oplossing met daarin meer duidelijkheid. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom ik twee nummers tegen en ik zie dat het om een zakelijk abonnement gaat. Gaat het om het nummer dat eindigt op ***4729 of ***1803? Zou je ter verificatie je bedrijfsnaam willen delen en ook de laatste 4 cijfers van het nummer waar om gaat? Ik mis ook nog het modelnummer van je Watch en wanneer je de Multisim had geprobeerd te activeren. Graag datum en tijdstip, dan kan ik alles voor je doorzetten!
Hallo @strgrp89, van harte welkom op onze Community! Op dit moment speelt er een technisch issue vanuit onze kant, waardoor onze Multisim niet werkt en je deze melding te zien krijgt. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Graag wil ik een case voor je doorzetten, zodat zij dit specifiek voor jouw situatie kunnen onderzoeken en bij je terug kunnen komen met een oplossing met daarin meer duidelijkheid. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom ik twee nummers tegen en ik zie dat het om een zakelijk abonnement gaat. Gaat het om het nummer dat eindigt op ***4729 of ***1803? Zou je ter verificatie je bedrijfsnaam willen delen en ook de laatste 4 cijfers van het nummer waar om gaat? Ik mis ook nog het modelnummer van je Watch en wanneer je de Multisim had geprobeerd te activeren. Graag datum en tijdstip, dan kan ik alles voor je doorzetten!
Hallo @strgrp89, van harte welkom op onze Community! Op dit moment speelt er een technisch issue vanuit onze kant, waardoor onze Multisim niet werkt en je deze melding te zien krijgt. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Graag wil ik een case voor je doorzetten, zodat zij dit specifiek voor jouw situatie kunnen onderzoeken en bij je terug kunnen komen met een oplossing met daarin meer duidelijkheid. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom ik twee nummers tegen en ik zie dat het om een zakelijk abonnement gaat. Gaat het om het nummer dat eindigt op ***4729 of ***1803? Zou je ter verificatie je bedrijfsnaam willen delen en ook de laatste 4 cijfers van het nummer waar om gaat? Ik mis ook nog het modelnummer van je Watch en wanneer je de Multisim had geprobeerd te activeren. Graag datum en tijdstip, dan kan ik alles voor je doorzetten!
Hey Pharwin, bedankt voor je reactie.
Het gaat om dit telefoonnummer: ***4729
Bedrijfsnaam: Stroeve Group B.V.
Datum, tijdstip: gister een keer of 10 geprobeerd. De poging in dit topic was op dit tijdstip: Jul 16, 2024 9:29 PM
Ik zie in topics van 4 maand geleden al dat Multisim niet werkt door IT issues. Is er een oplossing in zicht? En is er een andere (tijdelijke) manier om een Esim te gebruiken in de Apple Watch cellular? Hij is nu niet bruikbaar voor me (ik heb connectiviteit nodig op momenten dat mijn telefoon er niet is).
Model: Apple Watch SE (2e generatie, 2023) (GPS + Cellular 40 mm) Smartwatch
@strgrp89 Thanks voor de info! Ik heb direct een case doorgezet naar ons IT-team (casenummer: 72003421) Zij zullen dit voor je onderzoeken en binnen 14 dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid. Het zou heel goed kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. Ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen! Soms spelen er issue's met betrekking tot onze Multisim, omdat het nog redelijk nieuw is. Maar dat wordt altijd gelukkig heel snel weer opgelost. Zo is dat ook nu weer het geval. Er is altijd een oplossing, alleen wanneer durf ik niet precies te zeggen. Zij zullen je telefonisch of per SMS op de hoogte stellen wanneer het is opgelost. Er is op dit moment ook geen andere manier om onze Multisim te gebruiken. Het is echt afwachten op meer duidelijkheid vanuit ons IT-team. Excuses voor het ongemak!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.