Skip to main content

Hoi,

Ik probeer multisim voor mijn smartwatch aan te schaffen, maar dit lukt niet.

• Apple Watch SE 2023 Cellular versie
  • Apple watch is gekocht via Amazon
  • iOS 17.5.1 op de iphone
  • WatchOS 10.1

Ik volg netjes alle stappen in de app en op de website, maar dan weer die super veel zeggende “Oeps.. er ging iets mis” melding waar ik helemaal niks mee kan.

Video:

https://gyazo.com/c08df7370bb1c237b5001cff841f9da0

Alvast bedankt voor een oplossing.

Aanvulling:

Deze melding zie ik op de website zelf (via pc) bij bundel aanpassen, allicht is dit gerelateerd? Ik heb eergister dit abonnement aangepast naar unlimited.

Het is niet mogelijk om je abonnement aan te passen

Je hebt je bundels eerder deze maand al aangepast. Vanaf volgende maand kan je weer aanpassingen doorgeven.

Hallo @strgrp89, van harte welkom op onze Community! Op dit moment speelt er een technisch issue vanuit onze kant, waardoor onze Multisim niet werkt en je deze melding te zien krijgt. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Graag wil ik een case voor je doorzetten, zodat zij dit specifiek voor jouw situatie kunnen onderzoeken en bij je terug kunnen komen met een oplossing met daarin meer duidelijkheid. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom ik twee nummers tegen en ik zie dat het om een zakelijk abonnement gaat. Gaat het om het nummer dat eindigt op ***4729 of ***1803? Zou je ter verificatie je bedrijfsnaam willen delen en ook de laatste 4 cijfers van het nummer waar om gaat? Ik mis ook nog het modelnummer van je Watch en wanneer je de Multisim had geprobeerd te activeren. Graag datum en tijdstip, dan kan ik alles voor je doorzetten! 

Hallo @strgrp89, van harte welkom op onze Community! Op dit moment speelt er een technisch issue vanuit onze kant, waardoor onze Multisim niet werkt en je deze melding te zien krijgt. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Graag wil ik een case voor je doorzetten, zodat zij dit specifiek voor jouw situatie kunnen onderzoeken en bij je terug kunnen komen met een oplossing met daarin meer duidelijkheid. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom ik twee nummers tegen en ik zie dat het om een zakelijk abonnement gaat. Gaat het om het nummer dat eindigt op ***4729 of ***1803? Zou je ter verificatie je bedrijfsnaam willen delen en ook de laatste 4 cijfers van het nummer waar om gaat? Ik mis ook nog het modelnummer van je Watch en wanneer je de Multisim had geprobeerd te activeren. Graag datum en tijdstip, dan kan ik alles voor je doorzetten! 

Hey Pharwin, bedankt voor je reactie.

Het gaat om dit telefoonnummer: ***4729

Bedrijfsnaam: Stroeve Group B.V.

Datum, tijdstip: gister een keer of 10 geprobeerd. De poging in dit topic was op dit tijdstip: Jul 16, 2024 9:29 PM

Ik zie in topics van 4 maand geleden al dat Multisim niet werkt door IT issues. Is er een oplossing in zicht? En is er een andere (tijdelijke) manier om een Esim te gebruiken in de Apple Watch cellular? Hij is nu niet bruikbaar voor me (ik heb connectiviteit nodig op momenten dat mijn telefoon er niet is).

Model: Apple Watch SE (2e generatie, 2023) (GPS + Cellular 40 mm) Smartwatch

@strgrp89 Thanks voor de info! Ik heb direct een case doorgezet naar ons IT-team (casenummer: 72003421) Zij zullen dit voor je onderzoeken en binnen 14 dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid. Het zou heel goed kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. Ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen! Soms spelen er issue's met betrekking tot onze Multisim, omdat het nog redelijk nieuw is. Maar dat wordt altijd gelukkig heel snel weer opgelost. Zo is dat ook nu weer het geval. Er is altijd een oplossing, alleen wanneer durf ik niet precies te zeggen. Zij zullen je telefonisch of per SMS op de hoogte stellen wanneer het is opgelost. Er is op dit moment ook geen andere manier om onze Multisim te gebruiken. Het is echt afwachten op meer duidelijkheid vanuit ons IT-team. Excuses voor het ongemak! 

Reageer