Skip to main content
Beantwoord

activatie multisim apple watch werkt niet

  • 20 June 2024
  • 6 reacties
  • 102 Bekeken

Het activeren van de multisim via de Apple Watch A2775 lukt niet. Software van Watch en iPhone 15 pro zijn up to date.

Graag zie ik zsm een oplossing.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Constantvb van harte welkom op onze Community! Er is op dit moment een klein technisch issue vanuit onze kant, waardoor onze Multisim niet werkt en je deze melding te zien krijgt. Graag wil ik dit voor je doorzetten naar ons IT-team. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***1833, kan dat kloppen? Graag ontvang ik onderstaande informatie van je: 

  • Welke iOS versie heeft de iPhone?
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen?

goedemorgen,

 

het nummer klopt.

wat bedoelt u precies met aanbieder instellingen?

 

Reputatie 6
Badge +7

@Constantvb Top, thanks! De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben. Kort gezegd zorgt dit ervoor dat de Multisim goed werkt.

Controleren: ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan Odido of T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)
Staat er een lager getal dan 48.1?   Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Ziet de klant die vraag niet? Dan moet hij de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellilngen >Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen

Ik hoor graag wat je daar te zien krijgt, dan kan ik daarna een case voor je doorzetten! 

Bij mij staat Odido NL 58.2. Wat zijn dan de stappen die ik moet nemen?

Reputatie 6
Badge +7

@Constantvb Thanks! Geen zorgen, je hoeft niets te doen. Ik heb zojuist vernomen dat ons IT-team dit met grote prioriteit gaat oppakken. Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer het is opgelost, zul je telefonisch of per SMS op de hoogte worden gesteld. Excuses voor het ongemak! Het is voor nu geduldig afwachten. 

@Constantvb Thanks! Geen zorgen, je hoeft niets te doen. Ik heb zojuist vernomen dat ons IT-team dit met grote prioriteit gaat oppakken. Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer het is opgelost, zul je telefonisch of per SMS op de hoogte worden gesteld. Excuses voor het ongemak! Het is voor nu geduldig afwachten. 

 

Bedankt voor de info.

Reageer