Mijn mobiele telefoon met 3G ZTE Blade L8 duo simkaart kan wel VODAFONE en KPN vinden maar T-Mobile niet. Ik heb hem gezet op 3G modus. Hij kan niet aanmelden op T-Mobile. Nu keek ik naar Netwerk code 204 xx maar kan die instellingen niet vinden. Hoe kan dat? Simkaart met KPN werkt wel gewoon.
Aanmelden T-Mobile
Beste antwoord door eric
Hoi
Uit de naam zou je zeggen dat het een 3G toestel is. Het bijzondere is dat Voda en KPN al een tijdje geleden hun 3G netwerk hebben uitgezet en T-Mobile juist het 2G netwerk.
Dus als je al verbinding hebt met Voda en/of KPN, dan is het op 2G. Op zich geen probleem want je wilt graag gebruik maken van het 3G netwerk van T-Mobile.
Wat voor netwerken zie je als je onde rmobiele netwerken “handmatig naar netwerken zoekt”? Zie je daar ook T-Mobile tussenstaan? Als jouw toestel alleen de MCC/MNC laat zien, dan selecteer je 20416.
Als je dat selecteert? Wat gebeurt er dan? Indien het wordt geweigerd, probeer dan je T-Mobile sim eens in een wat meer recent/ander toestel?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.