Skip to main content
Beantwoord

5G activeren

  • 24 juli 2024
  • 6 reacties
  • 85 Bekeken

  • is Prince of Content
  • 52 reacties

Hallo,

ik kwam er vandaag achter dat ik mijn GO-abonnement óók 5G kon instellen.

zo gelezen zo gedaan. 3 uur later zie ik da bij mijn telefoon onder Gesprekken en Data nog alleen de keuzen 3 of 4G.

moet ik nog wat anders doe? Telefoon heb ik ook uit en weer aangezet.

telefoon is een iPhone-SE, IOS-versie 17.5.1. 
Ron

Beste antwoord door eric

Hoi @SunP ,

Heb je de Iphone-Se V2? want de Iphone-Se 1 (2020) ondersteund geen 5G. Dat is waarom je alleen 3G/4G kunt kiezen.

Bekijk origineel

6 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9248 reacties
  • Antwoord
  • 24 juli 2024

Hoi @SunP ,

Heb je de Iphone-Se V2? want de Iphone-Se 1 (2020) ondersteund geen 5G. Dat is waarom je alleen 3G/4G kunt kiezen.


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 52 reacties
  • 24 juli 2024

Dag Eric,

Ik zie het, ik heb nu op Modelnummer gecontroleerd Generatie 2 uit 2020

Dank je


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9248 reacties
  • 24 juli 2024

Misschien kun je het abonnement inmiddels verlengen en neem je er een recentere Iphone bij. 


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 52 reacties
  • 24 juli 2024

Ik ga het bekijken, bedankt voor je reacties 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21500 reacties
  • 24 juli 2024

Hallo @SunP 

Bij wat oudere abonnementen kan het ook zo zijn dat je 5G apart moet activeren in je Odido account.


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 52 reacties
  • 24 juli 2024

Dat had ik gedaan, staat er bij maar komt dus niet door

Ron


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen