Skip to main content
Beantwoord

5G activeren

  • 24 July 2024
  • 6 reacties
  • 61 Bekeken

Hallo,

ik kwam er vandaag achter dat ik mijn GO-abonnement óók 5G kon instellen.

zo gelezen zo gedaan. 3 uur later zie ik da bij mijn telefoon onder Gesprekken en Data nog alleen de keuzen 3 of 4G.

moet ik nog wat anders doe? Telefoon heb ik ook uit en weer aangezet.

telefoon is een iPhone-SE, IOS-versie 17.5.1. 
Ron

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @SunP ,

Heb je de Iphone-Se V2? want de Iphone-Se 1 (2020) ondersteund geen 5G. Dat is waarom je alleen 3G/4G kunt kiezen.

Reputatie 2

Dag Eric,

Ik zie het, ik heb nu op Modelnummer gecontroleerd Generatie 2 uit 2020

Dank je

Reputatie 7
Badge +14

Misschien kun je het abonnement inmiddels verlengen en neem je er een recentere Iphone bij. 

Reputatie 2

Ik ga het bekijken, bedankt voor je reacties 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @SunP 

Bij wat oudere abonnementen kan het ook zo zijn dat je 5G apart moet activeren in je Odido account.

Reputatie 2

Dat had ik gedaan, staat er bij maar komt dus niet door

Ron

Reageer