Alles over je mobiele abonnement en telefoon!
Recent actief
Hi, ik heb geen bereik in het buitenland. Ik las dat bereik in het buitenland wordt geblokkeerd indien je een betalingsregeling hebt lopen. Ik heb het laatste bedrag vandaag afbetaald, maar dit is denk ik nog niet verwerkt. Zou iemand mijn blokkade kunnen opheffen aub? Ik heb bereik nodig in het buitenland vandaag. bedankt!
Hoi,Heb gisteren een nieuwe telefoon gekregen de S25. Heb mijn odido simkaart geplaatst maar doet niks meer, hierdoor kan ik niet meer op mijn odido app omdat het nummer een controle is bij inloggen. Bij de info toestel en simkaart vind ie wel een imei. Kan iemand mij helpen?
Hi, I’ve been in the Netherlands for 2 months and I have a 2 year contract with T‑Mobile (until august 2024) but now I have to come back to Italy due to personal reason and I have to terminate my contract, I would like to know about the fee I have to pay, the guy who works in the store told me I have to pay an extra month in my case. Thank you :)
Ik heb al 3 keer, met iedere keer een maand ertussen een poging gedaan om mijn abonnement te wijzigen. Odido beloofd een mail met bevestiging en met enkele minuten is het te zien in je account. Tot op heden niets gebeurd. Bij aanloop verlengen abonnement ook al enorm veel problemen gehad met Odido . Uren aan de lijn gehangen met verschillende medewerkers die dachten dat het opgelost was, maar niets was minder waar.Met T mobile nooit problemen gehad. Sinds Odido des te meer, ook het bereik is stukken minder. (het zou fijn zijn dat ik het onderwerp achteraf kan wijzigen, deze staat vol met typefouten helaas)
Ben benieuwd hoeveel met mij nu ook weer een storing hebben? Dit is de zoveelste keer sinds we bij Odido zijn aangesloten! Niks werkt hier in Harderwijk!!
Al jaren vaste klant. Maar steeds vaker geen internet op diverse plaatsen. Zitten we bij van der Valk in Harderwijk geen verbinding. Collega tegenover mij met dezelfde provider ook dat probleem. Maakt dat ook vaker mee. Ben ik bij het concert van Bruce Springsteen in het Goffertpark geen verbinding en kan de tickets niet laten zien. Ga ik de grens over naar Duitsland waar ik regelmatig kom geen verbinding. In Istanboel geen verbinding, had bundel aangekocht maar moet eerst eerst zorgen voor wifi. Had al nieuwe simkaart geplaatst . Ook niet geholpen. Wat is de oorzaakof beter overstappen?
Ik ben jongst leden verhuist naar een tijdelijk onderkomen en heb daar geen WiFi en ben afhankelijk van 4 g. alleen zijn de wanden van sandwich panelen en heb bijna geen of geen bereik binnen. Welke oplossingen zijn er?Gr.
Goedemiddag,Ik ben al een tijdje niet meer bij odido, toch word er nog geld afgeschreven voor mijn mobiele telefoon. Kan niet meer in de facturen kijken,due is afgesloten.
Ik en vele andere collega’s die bij T-Mobile zitten hebben problemen met het netwerk op ons werk. Nou is het een flink gebouw, waarbij we enkel bij het raam een matige verbinding hebben en zelden ook nog op de wandelgangen wat verbinding hebben.Het rare is dat collega’s met bijvoorbeeld KPN helemaal geen problemen hebben en gewoon 4/5 streepjes hebben waar ik 0 streepjes heb.Nou snap ik ook wel dat de isolatie van het gebouw kan meespelen maar dat een andere provider wel een goede netwerk kan leveren is toch wel teleurstellend. Vele collega’s stappen ook om deze reden over naar een andere provider simpelweg omdat niemand ze kan bereiken voor bijvoorbeeld noodgevallen.
U ank you again. Block my sim card
Ik wil vandaag mijn nieuwe Tmobile/odido simkaart activeren maar de site zit op slot…Heb met nummerbehoud aangevraagd maar wanneer ik naar https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/simkaart ga dan komt er te staan dat deze op slot zit.En wanneer ik via mijn account naar abonnement toevoegen ga dan komt er te staan uiteindelijk “geen account gevonden”
Kan ik ook gebruik maken van de Deezer aanbieding als je alleen internet en tv thuis hebt.
Ik heb internet thuis van Odido toegevoegd aan Mijnodido. Ik probeer ook mijn telefoonabonnement van Odido toe te voegen, maar ik krijg de melding dat mijn contactgegevens anders zijn en dat ik die daarom niet kan koppelen. Iemand een oplossing? Alvast bedankt!
Dagelijks valt het internet rond 21.00 uur even weg. Daarna komt deze redelijk snel weer terug, maar de tijd is erg vervelend. Vaak zitten wij dan TV te kijken en dan loopt alles even vast. Ik weet niet of het noodzakelijk is dat de verbinding dagelijks gerest wordt, maar mogelijk kan het dan op een andere tijd.
Ik ben in mei mijn contract veranderd met nummerbehoud, en het lukt me niet om mijn nummer nu te koppelen aan mijnOdido. Ik krijg de foutmelding dat mijn nummer reeds gekoppeld is aan een ander account, maar op mijn oude MijnOdido account heb ik het nummer al verwijderd en krijg ik dezelfde foutmelding als ik probeer het nummer opnieuw te koppelen.
Het is nu al zo dat ik soms wel op kan waarderen en de andere keer krijg ik dat die blijft hangen naar mijn ing om te betalen. Veel dingen al gedaan andere bank pc of laptop via de mobiel niet blijkt te werken.Het rare is dat ik de ene week wel kan opwaarderen en dan een paar dagen laten niet meer.Ik moet helaas veel bellen omdat mijn dochtertje ziek is maar zo kan ik elke keer niets omdat ik er niet op kan vertrouwen dat die het dan wel doet. Hebben meer mensen daar alst van of een oplossing?
Ik mag al over 9 dagen verlengen. Ik wil dan verlengen met Unlimited van T-Mobile voor €25,- per maand met klantvoordeel. Nu is mijn vraag: Hoeveel GB totaal krijg ik per maand? Per dag is dit 8GB als ik het goed heb gelezen en als deze op is 2GB per keer. Bij Vodafone is dit al 10GB per dag, komt deze verhoging ook naar T-Mobile in de toekomst?Graag wil ik met jullie discussiëren over ervaringen met Unlimited.Wat kan ik met Unlimited met 8GB per dag? Ik wil het voornamelijk voor o.a. YouTube en Netflix voor onderweg. Mijn vrouw blijft ook bij T-Mobile en gaat verlengen met 10GB met onbeperkt bellen. We behouden onze Galaxy S20 Ultra.
I ordered an iPhone 17 Pro, Silver (256) on September 15. I cannot even see a status as if the ordered wasn’t even placed. Is there any update on time frames? I don’t really get what is the point of “pre-ordering” if the times will be as a regular order…
Ik kreeg een paar weken geleden een pushmeldingen vanuit de Odido-app dat het aanvullen van Gb's van 5Gb naar 20Gb per keer was verhoogd. Helaas zie ik dat niet terug en kan ik momenteel met 5Gb per keer aanvullen, zoals altijd.Heb ik iets gemist of verkeerd geïnterpreteerd?
Hi I lost my sim card and I didn’t link my abonement online and now I can’t do it because I can’t recive sms.
Hey, We leven tegenwoordig in een tijdperk van moderne technologie en AI, helaas blijven veel bedrijven nog achter, Odido hoop ik niet. Dus even een vraag betreffende de telefoon diensten van odido.Is het mogelijk om een specifiek nummer door te zetten (call forwarding) die mij belt naar een andere nummer, bijvoorkeur op bepaalde tijd stippen.Iets meer info, ik krijg bijna elke ochtend een telefoontje als bevestiging van een dienst, ik wil dit telefoontje doorzetten naar een ander telefoonnummer, maar de rest van de tijd kan het ook zijn dat men van uit dat nummer mij belt voor een vraag of notitie, die telefoontje wil ik dus wel ontvangen.Hoor het graag als er een oplossing mogelijk is.
Ik las dat je een watch kan krijgen bij een nieuwe S24 . Hoe gaat dit in zijn werking?
Ik werd gebeld om mijn abbonnement te verlengen en daar begon de ellende….. ik kon samen onlimited nemen met mijn vrouw, maar ze waten even vergeten te vertellen dat ik dan geen controlw meer heb over mijn eigen abbonnement.moest toch nog naar de winkel om de pre paid van mijn zoon om te zetten in een abbonnement. Helaas kon ik daar de online afgeloten verlenging niet terugdraaien, daarvoor moest ik maar weer bellen……dus gebeld, maar dat kan dus alleen worden terug gedraaid met de verificatie van mijn vrouw (met wie ik het deelde). Dus ik kan wel afsluiten op haar contract maar niet terug draaien…… zelfs niet als getrouwd in gemeenschap van goederen.later weer gebeld, samen met mijn vrouw, en nu konden we terugdraaien. Eigen abbonnement verlengt (zelfstandig). Op dat moment krijgt mijn zoon voor wie we het abbonnement hebben aangeschaft sms over verlenging maar volgens klanten service toeval….nu week later kijk in mijn odido bij mijn nummer: wachten op bestelling. Bij de pre paid van m
Mijn partner en ik hebben beide sinds paar dagen geen netwerk in Kroatie. Eerste dagen wel gehad nu al dag of drie niks.
Yesterday I ordered unlimited basic package. Mobile data connection is cutting out exactly every 14 minutes. The internet is unusable for about a minute and it will happen again in 14 minutes.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.