Skip to main content
7507 Topics
Niet in contract wat wel is afgesproken per telefoon
Hoi Odido, Na enkele jaren jullie verlaten te hebben ivm een oud modem, ben ik sinds een paar maanden weer terug. Jullie sales medewerker Dylan wist mij over te halen om met mobiele telefoon en thuisinternet over te stappen naar odido op het pakket wat ik nu gebruik. Hij gaf aan dat ik naar hem mocht vragen als er wat was en zei toe mij te bellen zodra beide contracten waren ingegaan. Het gesprek waar wij de abonnementen bespraken heb ik meermaals (een keer of 4) gevraagd of ik voor beide abonnementen samen nu in totaal de eerste 8 maanden 40 euro zou betalen en daarna 16 maanden 50 euro. Dit werd door Dylan bevestigd. Deze bevestiging, het prettige gesprek en de toezegging dat een en ander echt goed geregeld werd voor mij heeft ervoor gezorgd dat ik dit heb doorgezet. We zijn inmiddels enkele maanden verder en het contract is ingegaan. Ik zie dat ik nu 50 euro per maand betaal in plaats van 40 euro. Dylan heeft helaas nog niet gebeld en ik heb zelf gemaild en gebeld met odido. Ik krijg te horen dat ik nu 50 euro per maand betaal en over enkele maanden 60 euro. Dat is in 2 jaar 240 euro meer. Ik heb meermaals contact met Dylan verzocht maar krijg alleen te horen dat dat in principe niet mogelijk is maar dat er in dit geval een uitzondering wordt gemaakt en dat er een terugbelbericht voor hem wordt gemaakt. Al weken (maanden) wacht ik op dit belletje. Daarnaast heb ik verzocht om inzage in mijn voicelogs danwel bij wie ik dit verzoek kan neerleggen. Ik wil graag dit graag gecorrigeerd hebben. Kennelijk staat er in contract iets anders als wat er telefonisch is afgesproken. Mvg
Odido en Apple Watxh compatibiliteit
Beste klantenservice, Status: nog niet opgelost of behandeld Ten eerste, dank voor het lezen of in behandeling nemen van dit bericht, ik wens je of u een fijne week toe! Ten tweede wil ik benoemen dat dit bericht is bedoeld ter attentie van de Odido klantenservice. Ik ben me ervan bewust dat dit een community forum is en plaatst dit dan ook publiekelijk zodat andere gebruikers en potentiële kopers of gebruikers van een Apple Watch die hetzelfde gebruik voor ogen hebben als ik zich ook bewust zijn van de situatie. Ik heb eind Maart een Apple Watch aangeschaft zodat ik niet altijd de telefoon mee hoef wanneer ik de deur uit ga. Direct na aanschaf bleek dat dit makkelijker gezegd is als gedaan, de simkaart wilde namelijk niet activeren. Ik heb meerdere malen telefonisch contact gehad met Odido en ze gaven inderdaad aan dat er activatie problemen waren, daarnaast zag ik hier ook meerdere topics over sim problemen met de Apple Watch. Inmiddels is er een wel een actieve internet verbinding, echter is deze verre van betrouwbaar. Gesprekken komen niet altijd binnen en kunnen niet altijd gemaakt worden wanneer de gekoppelde iPhone uitgeschakeld is of in vliegtuigmodus staat. Wanneer een gesprek wel tot stand komt is deze ook niet altijd stabiel, soms zit er een klik in. Wanneer de watch wordt gebruikt in combinatie met de iPhone is deze wel stabiel gezien de iPhone de verbinding dan volledig afhandelt De klantenservice heeft meerdere malen aangegeven dat ik gebeld zou worden als de problemen verholpen zijn echter ben ik hier nooit over gebeld, het kan zijn dat de problemen nog steeds spelen maar daarin verwacht je na zo'n 6 weken toch ook enige vorm van communicatie of compensatie. Ik verzoek de klantenservice vriendelijk om meer duidelijkheid te geven over de huidige stand van zaken met betrekking tot Odido’s compatibiliteit met de Apple Watch. Ik sta er ook voor open de Apple Watch te activeren met een secundair telefoonnummer mocht dit beter werken en ontvang hier graag advies in. Voor de helderheid: Mijn doel bij het gebruik van de Apple Watch is om de deur uit te kunnen zonder telefoon, terwijl ik nog wel “telefonisch” en via tekst bereikbaar ben en kan betalen via NFC. Ik hoop met dit bericht de attentie van een manager of technisch verantwoordelijke te krijgen en meer inzicht te krijgen en creëren in de huidige stand van zaken voor mijzelf, en voor andere gebruikers die tegen gelijksoortige problemen aanlopen. Mocht je dit probleem herkennen, laat het dan ook weten in de reacties, of door middel van een “duimpje” op dit bericht voor meer inzicht in de omvang van het probleem. Ik pas de status regel in de intro van dit bericht met genoegen aan zodra er meer duidelijkheid is, een moderator mag dit ook doen. Met vriendelijke groet,

Laatst verdiende badges

• Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen