Skip to main content
Beantwoord

Watch 7 promo foutmelding IMEI code en aankoopfactuur

• 18 januari 2025
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goede morgen, wil graag mijn samsung watch aanvragen maar krijg al drie keer een mail terug dat mijn 1mei code (screenshot) niet klopt en me aankoop factuur. Heel gek wie kan me helpen?

Mvg, raymond 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemiddag, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je aanvraag voor de watch wel goedgekeurd wordt. Kun je aangeven welke specifieke Samsung toestel je hebt gekocht? Is dat bij ons geweest of bij één van onze externe partners? Je kunt het IMEI-nummer terugvinden in je instellingen van je toestel. Kun je ook je volledige naam en postcode + huisnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken! 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3835 reacties
  • Antwoord
  • 20 januari 2025

Goedemiddag, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je aanvraag voor de watch wel goedgekeurd wordt. Kun je aangeven welke specifieke Samsung toestel je hebt gekocht? Is dat bij ons geweest of bij één van onze externe partners? Je kunt het IMEI-nummer terugvinden in je instellingen van je toestel. Kun je ook je volledige naam en postcode + huisnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 20 januari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Goedemiddag, ik heb de samsung galaxy s24 gekocht deze heb ik bij odido gekocht.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ray, bedankt voor je reactie en gaaf dat je voor de Samsung Galaxy S4 bent gegaan. Ik hoop dat 'ie bevalt! Ik heb je gegevens erbij gepakt, maar je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN komen niet overeen met die bij ons in het systeem staan en in de order. De gegevens die bij ons in het systeem staan, staan denk ik op naam van een van je ouders. Wil deze controleren en de juiste in je profiel zetten? Wil je daarnaast de IMEI-code via een privébericht naar mij sturen? Type deze nauwkeurig over, dan help ik je graag verder! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen