Hi @AnjaK83, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je een nieuwe woning gaat kopen, uit ervaring weet ik dat het heel moeilijk is in deze tijd, maar ik hoop dat het goed komt! Laten we samen naar een oplossing kijken voor je toestelkrediet. Ik heb gelijk met je meegekeken en heb ook goed zitten rekenen. Als ik je facturen erbij pak en ook in je account kijk, kom ik met je facturen uit op een openstaand bedrag van € 548,87. In je Mijn Odido account staat momenteel een openstaand bedrag van € 558,63. Dit verschil heeft te maken met wanneer je bent begonnen met het betalen van je toestelkrediet. Het eerste moment was op de factuur van februari, waar er een herberekening had plaatsgevonden van de voorgaande periode. Er was namelijk een gedeelte van je toestelkrediet gefactureerd € 32,13 i.p.v. de volledige € 41,50. Vandaar dat dit verschil nu ook wordt laten zien in je openstaand toestelkrediet. Omdat er toen een gedeelte was factureerd, staat dit nog wel open in het volledig openstaand bedrag, vandaar dat je nu ook een openstaand bedrag van € 558,63 te zien krijgt in je Mijn Odido account. Geen zorgen, het bedrag klopt wel. Je kunt deze dus gerust afbetalen!
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!