Skip to main content
Beantwoord

Telefoon gestolen, kan niet inloggen om simkaart te blokkeren

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hi,

Helaas is mijn telefoon afgelopen weekend gestolen.. Ik probeer al een tijde in te loggen via iDIN (bankgegevens login) alleen geeft dit steeds een error. Hoop dat ik via deze weg een oplossing kan vinden!

Beste antwoord door Cblouw95

Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen Cblouw, ik hoop dat je ondanks je gestolen telefoon toch een fijn weekend hebt gehad! Goed dat je je simkaart wil blokkeren, ik help je hier graag snel bij. Welke foutmelding ontvang je precies? Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel en laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan ga ik direct voor je aan de slag! đŸ˜„

Hey Marciano,

Ik ben naar de winkel geweest en die hebben mij verder geholpen. Nog bedankt.

Groetjes

Bekijk origineel

4 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Cblouw, ik hoop dat je ondanks je gestolen telefoon toch een fijn weekend hebt gehad! Goed dat je je simkaart wil blokkeren, ik help je hier graag snel bij. Welke foutmelding ontvang je precies? Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel en laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan ga ik direct voor je aan de slag! đŸ˜„

• Auteur
  • 2 reacties
  • 5 maart 2025

Goedemorgen Marciano,

Weekend was verder goed! Hoop dat jij ook een goed weekend hebt gehad :). Ik heb alle overige informatie aan mijn profiel toegevoegd.

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 5 maart 2025
Marciano van Odido schreef:

Hey Marciano,

Ik ben naar de winkel geweest en die hebben mij verder geholpen. Nog bedankt.

Groetjes

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Cblouw, bedankt voor het invullen van je gegevens en superfijn dat mijn collega's in de shop je inmiddels hebben geholpen! Ik wilde toch nog meekijken naar je account en simkaart, maar het 06-nummer in je profiel kan ik helemaal niet vinden. Staat er wellicht een typefoutje in? Mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je. Voor nu ben ik blij dat je bent geholpen en ik wens je nog een hele fijne dag! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen