Skip to main content

2 weken geleden heb ik een S23 Ultra gekocht in een fysieke odido winkel, een S23 ultra omdat ik veel gebruik wil maken van de s pen, nu kom ik er achter dat het scherm/pennetje een defect toont, de drukgevoeligheid is niet overal gelijk wat resulteert in oneven lijnen en vlekken in het scherm (zie foto) 
Ik ben met samsung al telefonisch door alle stappen heen gelopen en conclusie is een fabricagefout van het scherm.

De winkel weigert echter het toestel om te ruilen en wil het toestel laten repareren, ik ben van mening dat dat belachelijk is voor een toestel van 1000,- euro dat gloednieuw is en duidelijk defect is aangeleverd, ook moet ik of zelf naar een service center wat niet in de buurt is of het via odido laten regelen en ben ik het toestel 2 weken kwijt volgens de medewerker zonder recht op vervangend toestel.
Dit is echt belabberde service en ik zou graag zien dat dit op een betere manier wordt opgelost.

Hoi @ArjenM ,

Je kunt niet verwachten dat een product met een mogelijk defect direct wordt omgeruild voor een nieuw exemplaar. Je mag wel een goedwerkend product verwachten en daarom moet je de verkoper in staat stellen het defect te verhelpen. 

Dat kan inderdaad bij speciale Samsung shops, of via een haal/breng service of via de Odido shop.

Hoezo mag ik dat niet verwachten, ik betaal veel voor een product dat op een bepaalde manier dient te werken, nu wordt ik als klant extra benadeelt, omdat jullie een ondeugelijk product hebben verkocht.
Zitten er 3 maanden tussen dan snap ik het, maar nogmaals deze is gloednieuw.

Misschien ook even een nieuwe slogan bij het nieuwe logo, Odido, je moet niet teveel verwachten.

Dit is geen specifiek Odido iets maar gewoon consumenten recht. Een provider koopt toestellen bij de fabrikant en die zorgt ook via door hen aan te wijzen reparatie bedrijven voor de service en garantie rondom het toestel. Ik snap dat je liever een nieuwe hebt hoor, maar als je hem inlevert voor het feit dat deze niet goed functioneert wordt het dus professioneel hersteld.

Reageer