Skip to main content

Hoi allemaal,

Ik ben pas geëmigreerd naar de VS, en heb daar een nieuw toestel gekocht. De verkoper zei dat het geen probleem zou zijn om de eSims om te zetten naar het nieuwe toestel, maar het blijkt nu dat de Nederlandse simkaarten van zowel mij als mijn vrouw niet over te zetten waren. Ik heb gebeld met de klantenservice en zij hebben nieuwe simkaarten voor ons laten versturen naar mijn ouders in Nederland, maar die moeten nu geactiveerd worden. Hoe gaat dat nu in zijn werk?

Mijn moeder is ermee naar de winkel geweest maar die konden dat niet voor haar doen. Kan ik dat via een van de moderators hier regelen?

Even aan gedachte, maar Odido biedt alleen abonnementen aan voor klanten met een verblijf adres in Nederland. Bij emigreren zul je een Amerikaans abonnement moeten nemen?

Even aan gedachte, maar Odido biedt alleen abonnementen aan voor klanten met een verblijf adres in Nederland. Bij emigreren zul je een Amerikaans abonnement moeten nemen?

Ik heb een verblijf adres in Nederland, daar zijn de nieuwe simkaarten ook heengestuurd. Ik moet ze dus alleen nog zien te activeren, maar ik weet niet goed hoe ik dat op afstand kan regelen. Kan iemand me daarbij helpen?

Hi Arthur, wat gaaf dat jullie geëmigreerd zijn naar de VS! Begrijp ik goed dat jullie twee fysieke simkaarten naar een verblijfadres in Nederland hebben laten versturen? Deze kan ik vanuit hier voor jullie laten activeren. Omdat het wel een fraudegevoelig proces is, dienen we een extra verificatie uit te voeren. Ik heb daarom zojuist een e-mail naar jou en je vrouw verstuurd met het verzoek om een kopie van jullie legitimatiebewijs naar ons te sturen. Houd er wel rekening mee dat er, in verband met jullie eigen veiligheid, een aantal gegevens onleesbaar gemaakt moeten worden. Hiervoor kan de Kopie-ID app van de Rijksoverheid gebruikt worden. Welke gegevens precies onleesbaar gemaakt moeten worden staat in de e-mails. Mochten jullie voor nu nog vragen hebben, dan weten jullie ons te vinden!

Reageer