Skip to main content
Beantwoord

Nummer wordt niet herkend Betaalmethoden

  • 10 maart 2025
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Ik heb onlangs wegens veiligheidsredenen telefonisch mijn nummer gewijzigd bij jullie. Dit was een goede vriendelijke service, echter zijn mijn App aankopen nu stil komen te staan. In de telefoon heb ik alles gewijzigd naar het nieuwe nummer, dit ook nog eens samen met Apple gedaan. Maar er wordt aangegeven dat het nieuwe nummer geen Odido telefoonnummer is (!!). 

 

 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@MelanieAnderson welkom op onze Community! Goed dat je wegens veiligheidsredenen je nummer bij ons hebt gewijzigd en ik snap heel goed dat je ook weer de App-aankopen wilt hebben, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Heb je toevallig een blokkade voor App-store aankopen? Of wellicht een betalingsregeling bij ons lopen? In dat geval wordt er automatisch een blokkade voor App-store aankopen op je abonnement geplaatst. Je kunt dit heel gemakkelijk checken via je Mijn Odido account onder het kopje '’'blokkades'’. 

Graag kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Is het telefoonnummer uit je profiel je nieuwe nummer? Ik zie dat ik alleen nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer mis. Zou je die voor mij kunnen invullen in je profiel en een seintje willen geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3310 reacties
  • Antwoord
  • 11 maart 2025

Hoi ​@MelanieAnderson welkom op onze Community! Goed dat je wegens veiligheidsredenen je nummer bij ons hebt gewijzigd en ik snap heel goed dat je ook weer de App-aankopen wilt hebben, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Heb je toevallig een blokkade voor App-store aankopen? Of wellicht een betalingsregeling bij ons lopen? In dat geval wordt er automatisch een blokkade voor App-store aankopen op je abonnement geplaatst. Je kunt dit heel gemakkelijk checken via je Mijn Odido account onder het kopje '’'blokkades'’. 

Graag kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Is het telefoonnummer uit je profiel je nieuwe nummer? Ik zie dat ik alleen nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer mis. Zou je die voor mij kunnen invullen in je profiel en een seintje willen geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen