Skip to main content
Beantwoord

Multisim Tele2


Toon eerste reactie

45 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Annick_67 dat mag je natuurlijk vinden, iedereen mag een mening hebben. Ik had je graag een ander advies/antwoord willen geven, maar die is er simpelweg niet, sorry. Als je graag gebruikt wilt maken van onze Multisim met je huidige abonnement, zul je moeten afwachten totdat het weer mogelijk is bij oud-Tele2 abonnementen. Excuses voor het ongemak. Onze IT-specialisten doen er alles aan om het zo snel mogelijk weer mogelijk te maken. 


  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 19 juli 2024
Pharwin van Odido schreef:

@Annick_67 dat mag je natuurlijk vinden, iedereen mag een mening hebben. Ik had je graag een ander advies/antwoord willen geven, maar die is er simpelweg niet, sorry. Als je graag gebruikt wilt maken van onze Multisim met je huidige abonnement, zul je moeten afwachten totdat het weer mogelijk is bij oud-Tele2 abonnementen. Excuses voor het ongemak. Onze IT-specialisten doen er alles aan om het zo snel mogelijk weer mogelijk te maken. 

Je weet het leuk te zeggen, maar het blijft dubbel. Het kan wel, maar het kán niet. 

 

Zoals gezegd ben ik er klaar mee, ik heb er een aangeboren bloedhekel aan om zo aan het lijntje te worden gehouden 

 

Op mijn contract staat overigens wel degelijk Odido, geen Tele 2.......


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7979 reacties
  • 19 juli 2024

@Annick_67  Welk lijntje? Het is simpelweg NIET mogelijk.
Dus ze willen wel maar het gaat niet. Eerlijkheid is beter dan er omheen draaien toch?! 
Wat begrijp je dan niet? 


 


  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 19 juli 2024
Cristien schreef:

@Annick_67  Welk lijntje? Het is simpelweg NIET mogelijk.
Dus ze willen wel maar het gaat niet. Eerlijkheid is beter dan er omheen draaien toch?! 
Wat begrijp je dan niet? 


 

Als je terug leest, zie je dat het wel degelijk kan. Odido zegt dat het nu niet kan door 'technische problemen' (te vaag....). Meedenken doen ze niet, alleen als ik een smak geld neerleg nu, kan ik wel multisim hebben.

 

Goed, teruglezen is het beste, daar staat alles uitvoerig aangegeven.

 

Fijn weekend. 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7979 reacties
  • 20 juli 2024
Annick_67 schreef:
Cristien schreef:

@Annick_67  Welk lijntje? Het is simpelweg NIET mogelijk.
Dus ze willen wel maar het gaat niet. Eerlijkheid is beter dan er omheen draaien toch?! 
Wat begrijp je dan niet? 


 

Als je terug leest, zie je dat het wel degelijk kan. Odido zegt dat het nu niet kan door 'technische problemen' (te vaag....). Meedenken doen ze niet, alleen als ik een smak geld neerleg nu, kan ik wel multisim hebben.

 

Goed, teruglezen is het beste, daar staat alles uitvoerig aangegeven.

 

Fijn weekend. 

Ik lees terug. De technische dienst kan het nu gewoon niet oplossen, er worden twee opties geboden. Of wachten of overstappen wat is dan niet duidelijk?

Wij zijn niet de enigste klanten die wensen hebben. De moderators denken met iedereen mee en hebben het uitgelegd. 
De technische dienst kan geen ijzer met handen breken.

Gelukkig werken de klokjes ook als je de Telefoon in de buurt is. Ik snap dat is niet wat je wil maar het is voor nu niet anders.

Ook mijn Watch is niet te koppelen op dit moment. 

Het is wat het is.

Fijn weekend👍


  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 20 juli 2024
Cristien schreef:
Annick_67 schreef:
Cristien schreef:

@Annick_67  Welk lijntje? Het is simpelweg NIET mogelijk.
Dus ze willen wel maar het gaat niet. Eerlijkheid is beter dan er omheen draaien toch?! 
Wat begrijp je dan niet? 


 

Als je terug leest, zie je dat het wel degelijk kan. Odido zegt dat het nu niet kan door 'technische problemen' (te vaag....). Meedenken doen ze niet, alleen als ik een smak geld neerleg nu, kan ik wel multisim hebben.

 

Goed, teruglezen is het beste, daar staat alles uitvoerig aangegeven.

 

Fijn weekend. 

Ik lees terug. De technische dienst kan het nu gewoon niet oplossen, er worden twee opties geboden. Of wachten of overstappen wat is dan niet duidelijk?

Wij zijn niet de enigste klanten die wensen hebben. De moderators denken met iedereen mee en hebben het uitgelegd. 
De technische dienst kan geen ijzer met handen breken.

Gelukkig werken de klokjes ook als je de Telefoon in de buurt is. Ik snap dat is niet wat je wil maar het is voor nu niet anders.

Ook mijn Watch is niet te koppelen op dit moment. 

Het is wat het is.

Fijn weekend👍

Hartstikke mooi. Jouw mening, jouw ervaring. Mijn mening, mijn ervaring. 

 

Gelukkig mogen die verschillen. Ik blijf bij mijn standpunt, want dat is mijn ervaring...... ;-)


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 6 september 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Peterf91, op dit moment is onze Multisim tijdelijk niet mogelijk bij oud Tele2-klanten wegens technische redenen. Excuses hiervoor! We verwachten dit ergens in de zomer weer mogelijk te maken. Let op: dit is de verwachting. Het zou best kunnen dat het nog iets langer duurt. Wanneer het precies mogelijk zal zijn, durf ik ook niet te zeggen en is voor nu nog niet bekend. Als er meer bekend is, zullen we het op onze website vermelden en anders ook in dit topic! 

Het is weer even stil geweest vanuit de kant van odido. We zijn onderhand weer 2 a 3 maanden verder na het openen van dit topic. De zomer loopt op zijn einde, kunnen jullie al meer duidelijkheid geven wanneer ik een multi-sim kan aanvragen?


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @Peterf91. voor nu nog niet, sorry! Ze hoopten het beschikbaar te maken in deze zomer, maar het lijkt complexer dan gedacht, waardoor het iets langer gaat duren. Ik hoop dat het voor het einde van het jaar gaat lukken en natuurlijk eerder, maar voor nu is het nog niet bekend wanneer precies. Sorry dat ik nu geen ander antwoord voor je heb Peter! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 5 november 2024

Dat het nogsteeds technisch niet kan kan zo zijn, maar toch vind ik het ook raar dat er niet meer gedaan wordt aan dit probleem. Er wordt op dit moment namelijk vrij duidelijk verkeerd geadverteerd over multisim. Er staat overal dat je als Odidio mobiel internet klant (Wat volgens mijn voor de oud tele-2 klanten gewoon geld, ons contract is niet meer met tele-2 maar met Odido) multisim kan gebruiken. Ik heb in het speciaal de duurdere versie van een watch aangeschaft met LTE om vervolgens misleid te zijn door info van odido dat ik die functie kan gebruiken. 

Het kan dan zo zijn dat er aan het probleem gewerkt wordt, maar als er zo lang geen oplossing is en klanten nogteeds misleid worden, moet je toch andere oplossingen aan klanten aanbieden. 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi @ruben.v allereerst, excuses voor dit ongemak en de verwarring. Ik snap je punt heel goed en het liefst zou ik ook willen zien dat iedereen er gebruik van kan maken. Echter, zijn alle abonnementen sinds de overgang naar Odido niet veranderd, alles is hetzelfde gebleven met dezelfde voorwaarden, alleen onze naam is veranderd. Vandaar dat er nog voldoende klanten zijn met een oud-Tele2 abonnement met de oude voorwaarden, waarbij Multisim technisch momenteel nog niet mogelijk is. Je kunt altijd op je factuur zien of je gebruikmaakt van een oud-Tele2 abonnement. 

Een oplossing is er zeker, maar misschien niet gewenst. Je kunt ervoor kiezen om te verlengen naar een nieuw Odido Hello abonnement. Dit kan altijd 4 maanden voor het einde van je contract. Als je nog niet kunt verlengen, kun je er altijd voor kiezen om het abonnement af te kopen. Je betaald dan 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan (als je deze hebt). 

Mocht je dat willen en de afkoopsom willen weten, vul dan gerust je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer in in je profiel. Dan kan ik met je meekijken! 

Nogmaals, sorry dat ik op dit moment geen ander antwoord voor je heb. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 22 december 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Peterf91. voor nu nog niet, sorry! Ze hoopten het beschikbaar te maken in deze zomer, maar het lijkt complexer dan gedacht, waardoor het iets langer gaat duren. Ik hoop dat het voor het einde van het jaar gaat lukken en natuurlijk eerder, maar voor nu is het nog niet bekend wanneer precies. Sorry dat ik nu geen ander antwoord voor je heb Peter! 

Hallo ​@Pharwin van Odido,

Je voelt t denk ik wel aankomen, we nader het einde van het jaar. Kan ik nog in 2024 gaan gebruik maken van de lte functie van mijn smartwatch? Of gaan we naar de zomer van 2025. Het klinkt toch een beetje vreemd, een groot tech bedrijf met gigantisch veel kennis, kan een simpel technisch probleem niet binnen 1 jaar oplossen. Het lijkt bijna of er niet naar gekeken word. Kan het zijn dat de tele2 abonnementen te voordelig zijn, en dat jullie hier gewoon liever vanaf zijn?


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9035 reacties
  • 22 december 2024

1 ding is zeker, het gaat in 2024 niet meer gebeuren..

Ik denk ook niet dat het nog heel hoog op lijstjes staat. Tele2 verkoopt al sinds september 2023 geen nieuwe of verlengde abonnementen meer. Steeds meer klanten die echt dit willen / nodig hebben kunnen overstappen. Zie dit bericht van een moderator.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 4 februari 2025

Goedemorgen Odido,

Wij zijn nu 9 maanden verder, komt er nog een oplossing? Momenteel lijkt het alsof er helemaal niks gebeurd vanuit jullie kant, het is volledig stil!

Als jullie niet van plan zijn om hier aan te werken, of het probleem op te lossen, zeg dit dan gewoon!

Dan weet de klant in ieder geval waar hij voor kiest! 

Geef eens duidelijkheid!


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Peter, mijn technische collega's hoopten het voor de zomer van 2024 te laten werken, echter is dit natuurlijk niet het geval geweest. Op dit moment is het niet bekend wanneer het wel kan. Ik kan je hier dus geen duidelijkheid over geven. Voor nu mag je er vanuit gaan dat het niet op korte termijn beschikbaar komt. Als ik meer informatie had, had ik het je graag gegeven, maar dit is alles wat er voor mij nu ook beschikbaar is. Op dit moment is de enige manier om Multisim te kunnen gebruiken, om op het moment dat je kan verlengen, je huidige abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement te bestellen. Op die manier heb je een nieuw Hello-abonnement van Odido en zit je niet meer aan het oud-Tele2 abonnement. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 5 februari 2025
Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen Peter, mijn technische collega's hoopten het voor de zomer van 2024 te laten werken, echter is dit natuurlijk niet het geval geweest. Op dit moment is het niet bekend wanneer het wel kan. Ik kan je hier dus geen duidelijkheid over geven. Voor nu mag je er vanuit gaan dat het niet op korte termijn beschikbaar komt. Als ik meer informatie had, had ik het je graag gegeven, maar dit is alles wat er voor mij nu ook beschikbaar is. Op dit moment is de enige manier om Multisim te kunnen gebruiken, om op het moment dat je kan verlengen, je huidige abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement te bestellen. Op die manier heb je een nieuw Hello-abonnement van Odido en zit je niet meer aan het oud-Tele2 abonnement. 

Duidelijk! Bedankt voor je reactie!


  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 5 februari 2025
Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen Peter, mijn technische collega's hoopten het voor de zomer van 2024 te laten werken, echter is dit natuurlijk niet het geval geweest. Op dit moment is het niet bekend wanneer het wel kan. Ik kan je hier dus geen duidelijkheid over geven. Voor nu mag je er vanuit gaan dat het niet op korte termijn beschikbaar komt. Als ik meer informatie had, had ik het je graag gegeven, maar dit is alles wat er voor mij nu ook beschikbaar is. Op dit moment is de enige manier om Multisim te kunnen gebruiken, om op het moment dat je kan verlengen, je huidige abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement te bestellen. Op dit manier heb je een nieuw Hello-abonnement van Odido en zit je niet meer aan het oud-Tele2 abonnement. 

Je weet toch zelf ook wel dat dit je reinste ónzin is. Het is wel degelijk mogelijk, weet ik inmiddels. Ik stap in elk geval over per half mei, dat is al geregeld. Ook voor internet en tv thuis. Ik ben nu eenmaal enórm principieel en heb een bloedhekel aan het gelieg, zoals ik hier zie gebeuren.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Geen dank ​@Peterf91!


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Annick_67, in dat geval weet je meer dan ik. Als het echt mogelijk was, dan had ik dat uiteraard met veel meer plezier gezegd dan dat het niet mogelijk is. Ik wens je heel veel plezier bij je nieuwe provider!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 14 mei 2025

Goedemorgen Odido!

 

Vandaag 2 keer gebeld met jullie klantenservice. Eerst met de verkoop, want ik kan per vandaag verlengen, dus kan ik een multi sim erbij bestellen! Eindelijk.

Ik betaal nu €14,53 voor 200 belmin en 25gb wat verdubbeld word ivm een tweede abonnement.

Het aanbod, 120 bel minuten met 20 gb voor €17,50... Minder minuten minder internet maar wel €3,- meer betalen. Advies van uw medewerker: niet verlengen.

Ik werd doorverwezen naar de service desk voor vragen over de multi sim. Eenmaal daar aangekomen moest ik doorverbonden worden naar een andere servicedesk, 2 minuten in de wacht en er word opgehangen.

Ik krijg nu al 1.5 jaar de melding in de chat: 

Ah, je wil Multisim bestellen. Dat kan op dit moment nog niet, maar het duurt niet lang meer. Binnenkort is Multisim ook voor jou beschikbaar.

Mijn vraag wederom, wanneer kan ik deze multisim gaan aanvragen, het heeft nu toch zeker wel langs genoeg geduurd?


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Peterf91 wat fijn dat je bij ons kan en wil verlengen, daar zijn we erg blij mee! Beschik je nu over een oud-Tele2 abonnement? Momenteel is het nog niet mogelijk om een Multisim te nemen i.c.m. een oud-Tele2 abonnement wegens technische redenen. Het is ook niet bekend wanneer dit mogelijk zal zijn. Ik kan momenteel niet meekijken bij je abonnement omdat je je profielgegevens (telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) nog niet hebt ingevuld.

Wel geef ik je graag alvast wat algemene informatie: je kunt altijd 4 maanden voor het einde van je contract bij ons verlengen. Als je kunt verlengen, zal je nieuwe abonnement van start gaan wanneer je huidige is verlopen. Vanaf dan beschik je over een nieuw Odido Hello abonnement en dan kun je een Multisim bij ons aanvragen en hier gebruik van maken! 

Heb je zo voldoende duidelijkheid? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen