Hallo,
Is er zicht op wanneer het weer mogelijk is voor oude tele2 klanten om een multisim aan te vragen?
Recent een duur horloge aangeschaft om vervolgens te horen dat het niet mogelijk is lte te gebruiken, dit staat nergens op de site vermeld.
Hallo,
Is er zicht op wanneer het weer mogelijk is voor oude tele2 klanten om een multisim aan te vragen?
Recent een duur horloge aangeschaft om vervolgens te horen dat het niet mogelijk is lte te gebruiken, dit staat nergens op de site vermeld.
Je weet het leuk te zeggen, maar het blijft dubbel. Het kan wel, maar het kán niet.
Zoals gezegd ben ik er klaar mee, ik heb er een aangeboren bloedhekel aan om zo aan het lijntje te worden gehouden
Op mijn contract staat overigens wel degelijk Odido, geen Tele 2.......
Dus ze willen wel maar het gaat niet. Eerlijkheid is beter dan er omheen draaien toch?!
Wat begrijp je dan niet?
Dus ze willen wel maar het gaat niet. Eerlijkheid is beter dan er omheen draaien toch?!
Wat begrijp je dan niet?
Als je terug leest, zie je dat het wel degelijk kan. Odido zegt dat het nu niet kan door 'technische problemen' (te vaag....). Meedenken doen ze niet, alleen als ik een smak geld neerleg nu, kan ik wel multisim hebben.
Goed, teruglezen is het beste, daar staat alles uitvoerig aangegeven.
Fijn weekend.
Dus ze willen wel maar het gaat niet. Eerlijkheid is beter dan er omheen draaien toch?!
Wat begrijp je dan niet?
Als je terug leest, zie je dat het wel degelijk kan. Odido zegt dat het nu niet kan door 'technische problemen' (te vaag....). Meedenken doen ze niet, alleen als ik een smak geld neerleg nu, kan ik wel multisim hebben.
Goed, teruglezen is het beste, daar staat alles uitvoerig aangegeven.
Fijn weekend.
Ik lees terug. De technische dienst kan het nu gewoon niet oplossen, er worden twee opties geboden. Of wachten of overstappen wat is dan niet duidelijk?
Wij zijn niet de enigste klanten die wensen hebben. De moderators denken met iedereen mee en hebben het uitgelegd.
De technische dienst kan geen ijzer met handen breken.
Gelukkig werken de klokjes ook als je de Telefoon in de buurt is. Ik snap dat is niet wat je wil maar het is voor nu niet anders.
Ook mijn Watch is niet te koppelen op dit moment.
Het is wat het is.
Fijn weekend
Dus ze willen wel maar het gaat niet. Eerlijkheid is beter dan er omheen draaien toch?!
Wat begrijp je dan niet?
Als je terug leest, zie je dat het wel degelijk kan. Odido zegt dat het nu niet kan door 'technische problemen' (te vaag....). Meedenken doen ze niet, alleen als ik een smak geld neerleg nu, kan ik wel multisim hebben.
Goed, teruglezen is het beste, daar staat alles uitvoerig aangegeven.
Fijn weekend.
Ik lees terug. De technische dienst kan het nu gewoon niet oplossen, er worden twee opties geboden. Of wachten of overstappen wat is dan niet duidelijk?
Wij zijn niet de enigste klanten die wensen hebben. De moderators denken met iedereen mee en hebben het uitgelegd.
De technische dienst kan geen ijzer met handen breken.
Gelukkig werken de klokjes ook als je de Telefoon in de buurt is. Ik snap dat is niet wat je wil maar het is voor nu niet anders.
Ook mijn Watch is niet te koppelen op dit moment.
Het is wat het is.
Fijn weekend
Hartstikke mooi. Jouw mening, jouw ervaring. Mijn mening, mijn ervaring.
Gelukkig mogen die verschillen. Ik blijf bij mijn standpunt, want dat is mijn ervaring...... ;-)
Hallo
Het is weer even stil geweest vanuit de kant van odido. We zijn onderhand weer 2 a 3 maanden verder na het openen van dit topic. De zomer loopt op zijn einde, kunnen jullie al meer duidelijkheid geven wanneer ik een multi-sim kan aanvragen?
Hallo
Dat het nogsteeds technisch niet kan kan zo zijn, maar toch vind ik het ook raar dat er niet meer gedaan wordt aan dit probleem. Er wordt op dit moment namelijk vrij duidelijk verkeerd geadverteerd over multisim. Er staat overal dat je als Odidio mobiel internet klant (Wat volgens mijn voor de oud tele-2 klanten gewoon geld, ons contract is niet meer met tele-2 maar met Odido) multisim kan gebruiken. Ik heb in het speciaal de duurdere versie van een watch aangeschaft met LTE om vervolgens misleid te zijn door info van odido dat ik die functie kan gebruiken.
Het kan dan zo zijn dat er aan het probleem gewerkt wordt, maar als er zo lang geen oplossing is en klanten nogteeds misleid worden, moet je toch andere oplossingen aan klanten aanbieden.
Hi
Een oplossing is er zeker, maar misschien niet gewenst. Je kunt ervoor kiezen om te verlengen naar een nieuw Odido Hello abonnement. Dit kan altijd 4 maanden voor het einde van je contract. Als je nog niet kunt verlengen, kun je er altijd voor kiezen om het abonnement af te kopen. Je betaald dan 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan (als je deze hebt).
Mocht je dat willen en de afkoopsom willen weten, vul dan gerust je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer in in je profiel. Dan kan ik met je meekijken!
Nogmaals, sorry dat ik op dit moment geen ander antwoord voor je heb.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.