Hallo,
Is er zicht op wanneer het weer mogelijk is voor oude tele2 klanten om een multisim aan te vragen?
Recent een duur horloge aangeschaft om vervolgens te horen dat het niet mogelijk is lte te gebruiken, dit staat nergens op de site vermeld.
Hallo,
Is er zicht op wanneer het weer mogelijk is voor oude tele2 klanten om een multisim aan te vragen?
Recent een duur horloge aangeschaft om vervolgens te horen dat het niet mogelijk is lte te gebruiken, dit staat nergens op de site vermeld.
Hallo Peter,
Wat ik heb vernomen van een van de moderators, is dat ze het voor de zomer hopen op te lossen. Wanneer precies is helaas nog niet bekend.
-Gilbert
Lang begrip, zomer is dacht ik al begonnen? Wellicht is er een andere oplossing?
De Tele2 abonnementen heten alleen anders, prijs/voorwaarden/looptijd is allemaal hetzelfde gebeleven.
De makkelijkste oplossing is als je het abonnement kunt verlengen naar een nieuw, origineel, Odido abonnement wat sinds september 2023 verkocht wordt.
Ik zou dat zeker overweg, echter heb ik verlengd in augustus 2023, dat is dan geen optie.
Hallo
Goedemiddag, is hier wellicht al meer over duidelijk? Ik loop er ook tegenaan dat het niet kan (ik kan pas op zijn vroegst in januari ‘25 verlengen), en dat ik daarom geen Multisim voor/bij/met een Samsung Galaxy Watch 7 of Ultra kan krijgen……. en daar baal ik, op zijn zachtst gezegd, behoorlijk van.
Ik ben pas weer in de odido winkel geweest, hier konden ze mij niks verder vertellen. Dat het in de zomer wellicht verholpen zou worden was nieuw voor de medewerker. Ik heb er een hard hoofd in dat dit word opgelost.
Ik ben pas weer in de odido winkel geweest, hier konden ze mij niks verder vertellen. Dat het in de zomer wellicht verholpen zou worden was nieuw voor de medewerker. Ik heb er een hard hoofd in dat dit word opgelost.
Ik ook, daarom hoop ik dat (bijvoorbeeld) Pharwin van Odido er wat meer over weet. Ik heb vanmiddag gebeld met de Odido Klantenservice, die zei gewoon dat het überhaupt niet kan en heeft niet gerept over zelfs maar een mogelijkheid van een oplossing voor deze ‘technische redenen’.
Veel onduidelijk! Wanneer er een technische probleem is lijkt t mij dat je dit als bedrijf zo snel mogelijk wil oplossen. Het vreemde vind ik dat het wel mogelijk was, en dat er mensen zijn die wel een multisim hebben icm oud tele2 abonnementen.
Veel onduidelijk! Wanneer er een technische probleem is lijkt t mij dat je dit als bedrijf zo snel mogelijk wil oplossen. Het vreemde vind ik dat het wel mogelijk was, en dat er mensen zijn die wel een multisim hebben icm oud tele2 abonnementen.
Huh, wat, het kan dus wél???
Overigens vind ik de woorden “technische problemen” zo vaag als maar kan…… makkelijk om je daarachter te verschuilen. ;-)
Het was niet mogelijk toen je dit Tele2 abonnement afsloot. Als het onder de naamsverandering al mogelijk wordt gemaakt is dat natuurlijk fijn, maar je kunt niet gaan klagen dat het op dit moment niet kan. Dan had je toen je het abonnement afsloot voor een merk moeten kiezen die het toen al ondersteunde, zoals T-mobile. Het Tele2 merk heeft nooit iets gecommuniceerd dat multi sim ondersteund zou gaan worden.
Het was niet mogelijk toen je dit Tele2 abonnement afsloot. Als het onder de naamsverandering al mogelijk wordt gemaakt is dat natuurlijk fijn, maar je kunt niet gaan klagen dat het op dit moment niet kan. Dan had je toen je het abonnement afsloot voor een merk moeten kiezen die het toen al ondersteunde, zoals T-mobile. Het Tele2 merk heeft nooit iets gecommuniceerd dat multi sim ondersteund zou gaan worden.
Wat is dát nu weer voor antwoord? Toen (jaren terug, ik meen zelfs nog voordat T-Mobile Tele2 werd….. ik deed de aanname dat je, als je provider wordt opgeslokt door een andere, je abonnement niet hóeft over te zetten naar nieuwe/andere voorwaarden. Mijn aanname was (totdat de medewerker aan de telefoon die illusie wegnam) dat dat wel kan, wellicht met een omweg maar het zou dus wel moeten kunnen, zoals ik hierboven ook lees?
Jaren geleden had ik nog geen behoefte aan Multisim, nu wel. Het was dus toen (voor mij althans) helemaal niet nodig om daarover te denken. Bovendien wist ik überhaupt niet van het bestaan ervan en/of de mogelijkheid ertoe.
Maar ach, ik ben maar een simpele basis-gebruiker. Zolang ik kan bellen, mailen, appen (bijvoorbeeld) is het goed. Nooit nagedacht over Multisim. Pas nu het modern(er) wordt en veel meer voorkomt én ik graag een Galaxy Watch Ultra wil aanschaffen, kom ik erachter dat het niet kan. Of wel, zo lees ik hier……. lekker verwarrend
Hoi
Hoi
Ik wacht af en hou het in de gaten. Ik wil ontzettend graag de Watch Ultra aanschaffen, maar wel alleen met multisim....…
Bedankt voor de moeite/het bericht, heel fijn.
Hoi
Is er geen mogelijkheid om onze huidige abonnementen om te zetten naar een odido abonnement, desnoods met nieuwe looptijd van 24 maanden? Lijkt mij dat het probleem dan is opgelost?
Is er geen mogelijkheid om onze huidige abonnementen om te zetten naar een odido abonnement, desnoods met nieuwe looptijd van 24 maanden? Lijkt mij dat het probleem dan is opgelost?
Dat zou ook nog een goede/mooie mogelijkheid zijn…..
Hoi
Want hier word ik toch wel heel verdrietig van…….
Hallo
Je kan nummerbehoud op 3 verschillende manieren aanvragen:
Op de eerstmogelijke datum die je provider doorgeeft.
Meestal is dit wanneer je contracttermijn bij je provider is afgelopen, of na een opzegtermijn. Je betaalt dan geen extra kosten.
Over 3 werkdagen, met afkoop van je contract bij je huidige provider.
Alle informatie over de afkoopsom (zoals hoe hoog deze is, en hoe je deze betaalt) ontvang je van je huidige provider.
Zo snel mogelijk, met behoud van je contract bij je huidige provider.
Je houdt je contract bij je huidige provider, maar krijgt daar een nieuw telefoonnummer.
Kies dan voor optie nummer 2. Houd er rekening mee dat je altijd een maand opzegtermijn hebt en daarna je nummer kunt meenemen naar je nieuwe contract. Bij een afkoop betaal je bij ons 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan (als je die hebt).
Hallo
Meestal is dit wanneer je contracttermijn bij je provider is afgelopen, of na een opzegtermijn. Je betaalt dan geen extra kosten.
Alle informatie over de afkoopsom (zoals hoe hoog deze is, en hoe je deze betaalt) ontvang je van je huidige provider.
Je houdt je contract bij je huidige provider, maar krijgt daar een nieuw telefoonnummer.
Kies dan voor optie nummer 2. Houd er rekening mee dat je altijd een maand opzegtermijn hebt en daarna je nummer kunt meenemen naar je nieuwe contract. Bij een afkoop betaal je bij ons 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan (als je die hebt).
Uuuuuhhhhhh ik denk niet dat dat de bedoeling is. Van mij zeker niet in elk geval. Zo komen er flinke extra kosten bij (ik kan op zijn vroegst in januari ‘25 verlengen, mijn abonnement loopt tot mei ‘25). Odido (maar dus eerder Tele2) ís al mijn huidige provider…… Een nieuw nummer is geen optie helaas, daar zit veel te veel (net)werk aan vast .
Hoi
Hoi
Goedemiddag,
Ik waardeer je moeite en je vlotte reacties! Het wás dus wel mogelijk, maar het ís niet mogelijk. Mijn excuus, maar ik blijf dat (best) klantonvriendelijk/niet-flexibel vinden. De enige optie die geboden wordt, kost me een hell of a lot of euro's………..en is dus niet realistisch. Geen Watch Ultra dus bij Odido. Dan maar overstappen, zonde na zoveel jaar T Mobile/Tele2/Odido…………..
Hallo
Wauw! Ik zie dit niet als optie. Ik had eerder verwacht dat een provider blij zou zijn wanneer een klant zich weer twee jaar vastbindt, meer gaat afnemen per maand wat meer geld binnen brengt.
Als bovenstaande echt de oplossing is vanuit jullie, zal ik toch kritischer gaan kijken naar een eventuele verlenging bij Odido.
Hoi
We zullen dit maar afwachten.
Hallo
Wauw! Ik zie dit niet als optie. Ik had eerder verwacht dat een provider blij zou zijn wanneer een klant zich weer twee jaar vastbindt, meer gaat afnemen per maand wat meer geld binnen brengt.
Als bovenstaande echt de oplossing is vanuit jullie, zal ik toch kritischer gaan kijken naar een eventuele verlenging bij Odido.
Hoi
We zullen dit maar afwachten.
Precies hetzelfde als ik zeg…… zo ontzettend jammer en klantónvriendelijk/star…...
Afwachten, wát is dat nou voor advies…….. :-(((
Zodra het kan (zonder extra kosten) stap ik over naar een andere provider. Ik ben wel klaar met, hoewel ik je moeite echt wel waardeer, het totale gebrek aan flexibiliteit. Zo zijn de klanten (in dit geval oud-Tele2 klanten) de dupe van een ‘technisch probleem’ (blijf ik erg vaag vinden) van Odido. Zonder een flinke smak geld neer te leggen kan ik niet overstappen (pas in januari 2025 op zijn vroegst), en laat dat nou net níet de bedoeling zijn. Ont-zet-tend jammer want tot voor kort was ik een trouwe klant…….. maar ach, ik heb niet de illusie dat ik als klant zodanig gewaardeerd word, dat er flexibiliteit zal zijn in plaats van tegenwerken.
Het is simpelweg willen profiteren van je éigen probleem (Odido) ten koste van je klant(en). Niet ok, vind ik.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.