Skip to main content
Beantwoord

klacht indienen

• September 29, 2025
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

Vandaag heb ik contact opgenomen met uw klantenservice omdat ik mijn abonnement voor een tablet wilde verlengen. Helaas is dit gesprek zeer onbevredigend verlopen.

Na 10 minuten geduldig wachten kreeg ik een medewerker aan de lijn die vanaf het begin ongeïnteresseerd en onvriendelijk overkwam. Ondanks dat ik duidelijk aangaf dat ik een vraag had, leek de medewerker mij meteen in een verlengtraject te willen plaatsen. Toen ik aangaf dat hij naar het verkeerde toestel keek, reageerde hij geïrriteerd. Ik herhaalde mijn vraag opnieuw, waarop hij mij beschuldigde van het “verspillen van zijn tijd” omdat ik eerder duidelijker had moeten zijn.

Ik vind deze houding onprofessioneel en onacceptabel. Ik ben al klant bij Odido, maar ik heb mij tijdens dit gesprek totaal niet serieus genomen of vriendelijk behandeld gevoeld.

Als gevolg van deze ervaring heb ik besloten mijn abonnement bij Odido per direct op te zeggen. Ik vind het zeer jammer dat mijn loyaliteit als klant op deze manier is beëindigd.

waar kan ik een klacht indienen voor de klantenservice?

Beste antwoord door eric

@novamel ,

Mobiele Odido abonnementen kun je altijd via de online omgeving verlengen. Niets doen kan ook, dan loopt je abonnement gewoon door en blijft het maandelijks opzegbaar.

2 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@novamel van harte welkom op onze community! Oei, als ik je verhaal zo lees, is dat echt niet het gevoel wat we je willen geven. Dat is totaal niet de service die je van ons mag verwachten, excuses hiervoor! Is er iets wat ik voor je kan betekenen? Ik wil er graag alles aan doen om verandering te brengen in dit gevoel, zodat je weer een positief gevoel hebt bij onze service. Abonnementen kan ik zelf niet verlengen, dat kan alleen telefonisch door te bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Ik weet zeker dat als je een andere collega te pakken krijgt, hij/zij je met alle liefde verder helpt!

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • October 1, 2025

@novamel ,

Mobiele Odido abonnementen kun je altijd via de online omgeving verlengen. Niets doen kan ook, dan loopt je abonnement gewoon door en blijft het maandelijks opzegbaar.