Skip to main content
Beantwoord

Ik kan niet bellen

• September 26, 2025
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

Hallo. Ik heb een probleem. Ik kan niet naar het buitenland bellen, bijvoorbeeld naar Polen of Duitsland. Deze verbinding is niet toegestaan. Ik heb in een chat met Izzybot vernomen dat ik geen blokkering heb. Kunt u mij helpen?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Daria, van harte welkom op de community en bedankt voor het invullen van je profiel! Leuk dat je ook internationaal belt. Ik kijk direct met je mee om te zien wat er aan de hand is. We hebben gemerkt dat je voor € 177 aan kosten buiten de bundel hebt gemaakt, wat meer dan gebruikelijk is. Om je tegen onverwachte hoge kosten te beschermen is er daarom een blokkade (op dure diensten) geplaatst. We willen je vragen een voorschot van € 150 te betalen, daarna mag ik de blokkades opheffen. Zie hieronder hoe je dit handmatig kan doen:

• Odido Netherlands B.V.
  • NL03 COBA 0733 959 717
  • Bedrag: € 150
  • Beschrijving: Je klantnummer

Laat je het me weten of het is gelukt? Anders ben ik er uiteraard voor je totdat je weer kan bellen! 

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • September 26, 2025

Hallo ​@Daria20 

Heb je misschien een betalingsregeling lopen waardoor je niet kunt bellen naar het buitenland of heb je zelf een blokkade geactiveerd?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 26, 2025

Nee, ik heb geen betalingsregelingen. Ik heb de blokkering niet geactiveerd.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • September 26, 2025

@Daria20 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 27, 2025

Ik heb het net gedaan

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Daria, van harte welkom op de community en bedankt voor het invullen van je profiel! Leuk dat je ook internationaal belt. Ik kijk direct met je mee om te zien wat er aan de hand is. We hebben gemerkt dat je voor € 177 aan kosten buiten de bundel hebt gemaakt, wat meer dan gebruikelijk is. Om je tegen onverwachte hoge kosten te beschermen is er daarom een blokkade (op dure diensten) geplaatst. We willen je vragen een voorschot van € 150 te betalen, daarna mag ik de blokkades opheffen. Zie hieronder hoe je dit handmatig kan doen:

• Odido Netherlands B.V.
  • NL03 COBA 0733 959 717
  • Bedrag: € 150
  • Beschrijving: Je klantnummer

Laat je het me weten of het is gelukt? Anders ben ik er uiteraard voor je totdat je weer kan bellen!