FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

  • 12 September 2023
  • 538 reacties
  • 244223 Bekeken
FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

Toon eerste reactie

538 reacties

Reputatie 2

Zojuist telefonisch contact gehad. De order was we zichtbaar, ook dat er nog geen bevestiging was gestuurd. Doordat er niet binnen 24 uur was betaald was de order ook automatisch geannuleerd.

 

Mogelijk probleem: de aanvraag van het toestelkrediet i.c.m. deze dure telefoon... In jaren nog nooit problemen mee gehad, heel bijzonder dus. Enige optie bij Odido: toestel direct betalen. Toch nog eens kijken bij de concurrent.

Reputatie 1

Bij mij ging het om een verlenging , maar ik kan ook niet opnieuw bestellen dus daardoor lijkt er wel een order te zijn aangemaakt 

Bij mij het zelfde het gaat om een verlenging, en heb tot nu toe niks binnen gekregen van bevestigings mail. Heb toenstraks weer geprobeerd te bellen maar werd weer niet opgenomen na kwartier te hebben gewacht 

Reputatie 2

Bij mij ging het om een verlenging , maar ik kan ook niet opnieuw bestellen dus daardoor lijkt er wel een order te zijn aangemaakt 

Bij mij het zelfde het gaat om een verlenging, en heb tot nu toe niks binnen gekregen van bevestigings mail. Heb toenstraks weer geprobeerd te bellen maar werd weer niet opgenomen na kwartier te hebben gewacht 

Ik heb 1 uur en 11 minuten gewacht voordat ik iemand aan de lijn kreeg. 

Reputatie 1

Bij mij ging het om een verlenging , maar ik kan ook niet opnieuw bestellen dus daardoor lijkt er wel een order te zijn aangemaakt 

Bij mij het zelfde het gaat om een verlenging, en heb tot nu toe niks binnen gekregen van bevestigings mail. Heb toenstraks weer geprobeerd te bellen maar werd weer niet opgenomen na kwartier te hebben gewacht 

Ik heb 1 uur en 11 minuten gewacht voordat ik iemand aan de lijn kreeg. 

Ik vind sinds dat alle zaken samen zijn gegaan is het echt een rommeltje heb altijd T-Mobile gehad nou de laatste 2 jaar tele 2 nooit problemen gehad. Het word Odido en niks wil meer werken 

Reputatie 1

Maar hoe gaat het nu verder bij jouw , want ze stellen dat je order geanuleerd is . 
kan je weer een bestelling plaatsen of is dat nog steeds niet mogelijk . 

Reputatie 1

Maar hoe gaat het nu verder bij jouw , want ze stellen dat je order geanuleerd is . 
kan je weer een bestelling plaatsen of is dat nog steeds niet mogelijk . 

Als ik kijk bij bestelling status dan geeft ie aan dat ie niet gevonden word maar ik heb wel de mail van vrijdag dat ie goed is door gekomen en ik kan hem niet opnieuw bestellen terwijl ik zeker weet dat er niks mis is met mijn inkomsten en dat soort dingen en ik heb geen bericht gehad dat ie gecanceld zou zijn 

Reputatie 1

Heel apart verhaal, en ook heel massaal want je hoort heel veel mensen die het zelfde probleem hebben . Soms vertellen ze je ook maar wat bij zo’n klanten service terwijl ze het zelf ook niet helemaal weten . Hoop dat deze problemen snel opgelost zijn want door dit soort gedoe zit je straks veel langer op je toestel te wachten dan nodig is . 

Reputatie 2

Maar hoe gaat het nu verder bij jouw , want ze stellen dat je order geanuleerd is . 
kan je weer een bestelling plaatsen of is dat nog steeds niet mogelijk . 

Als ik kijk bij bestelling status dan geeft ie aan dat ie niet gevonden word maar ik heb wel de mail van vrijdag dat ie goed is door gekomen en ik kan hem niet opnieuw bestellen terwijl ik zeker weet dat er niks mis is met mijn inkomsten en dat soort dingen en ik heb geen bericht gehad dat ie gecanceld zou zijn 

 Maar die mail is toch je bevestiging? Ik heb ook maar 1 mail gehad. “Bedankt voor je bestelling” met daarin de knop “betaal nu via ideal”. Betalen en dan is je bestelling te volgen. 

Reputatie 1

Ik heb gekozen voor ophalen in de winkel en op de site staat dat je dan de betaling in de winkel moet voldoen dus het is nu een beetje een onduidelijke wirwar van verschillende ervaringen . Ik heb alleen het bevestigingsscherm gehad waarop stond dat alles in orde was maar daarna geen mail meer . 

Reputatie 1

Maar hoe gaat het nu verder bij jouw , want ze stellen dat je order geanuleerd is . 
kan je weer een bestelling plaatsen of is dat nog steeds niet mogelijk . 

Als ik kijk bij bestelling status dan geeft ie aan dat ie niet gevonden word maar ik heb wel de mail van vrijdag dat ie goed is door gekomen en ik kan hem niet opnieuw bestellen terwijl ik zeker weet dat er niks mis is met mijn inkomsten en dat soort dingen en ik heb geen bericht gehad dat ie gecanceld zou zijn 

 Maar die mail is toch je bevestiging? Ik heb ook maar 1 mail gehad. “Bedankt voor je bestelling” met daarin de knop “betaal nu via ideal”. Betalen en dan is je bestelling te volgen. 

 

Reputatie 2

Maar hoe gaat het nu verder bij jouw , want ze stellen dat je order geanuleerd is . 
kan je weer een bestelling plaatsen of is dat nog steeds niet mogelijk . 

Als ik kijk bij bestelling status dan geeft ie aan dat ie niet gevonden word maar ik heb wel de mail van vrijdag dat ie goed is door gekomen en ik kan hem niet opnieuw bestellen terwijl ik zeker weet dat er niks mis is met mijn inkomsten en dat soort dingen en ik heb geen bericht gehad dat ie gecanceld zou zijn 

 Maar die mail is toch je bevestiging? Ik heb ook maar 1 mail gehad. “Bedankt voor je bestelling” met daarin de knop “betaal nu via ideal”. Betalen en dan is je bestelling te volgen. 

 

De medewerker aan de telefoon gaf aan dat je geen bevestiging krijgt na betaling. Als het goed is krijg je binnenkort een mail om een afspraak voor levering te maken.

Reputatie 1

Maar hoe gaat het nu verder bij jouw , want ze stellen dat je order geanuleerd is . 
kan je weer een bestelling plaatsen of is dat nog steeds niet mogelijk . 

Als ik kijk bij bestelling status dan geeft ie aan dat ie niet gevonden word maar ik heb wel de mail van vrijdag dat ie goed is door gekomen en ik kan hem niet opnieuw bestellen terwijl ik zeker weet dat er niks mis is met mijn inkomsten en dat soort dingen en ik heb geen bericht gehad dat ie gecanceld zou zijn 

 Maar die mail is toch je bevestiging? Ik heb ook maar 1 mail gehad. “Bedankt voor je bestelling” met daarin de knop “betaal nu via ideal”. Betalen en dan is je bestelling te volgen. 

 

De medewerker aan de telefoon gaf aan dat je geen bevestiging krijgt na betaling. Als het goed is krijg je binnenkort een mail om een afspraak voor levering te maken.

Ja maar hier op het forum staat ook dat het 48 uur kan duren en ik ben nu 53 uur aan wachten op iets van vervolg 

Reputatie 2

Maar hoe gaat het nu verder bij jouw , want ze stellen dat je order geanuleerd is . 
kan je weer een bestelling plaatsen of is dat nog steeds niet mogelijk . 

Als ik kijk bij bestelling status dan geeft ie aan dat ie niet gevonden word maar ik heb wel de mail van vrijdag dat ie goed is door gekomen en ik kan hem niet opnieuw bestellen terwijl ik zeker weet dat er niks mis is met mijn inkomsten en dat soort dingen en ik heb geen bericht gehad dat ie gecanceld zou zijn 

 Maar die mail is toch je bevestiging? Ik heb ook maar 1 mail gehad. “Bedankt voor je bestelling” met daarin de knop “betaal nu via ideal”. Betalen en dan is je bestelling te volgen. 

 

De medewerker aan de telefoon gaf aan dat je geen bevestiging krijgt na betaling. Als het goed is krijg je binnenkort een mail om een afspraak voor levering te maken.

Ja maar hier op het forum staat ook dat het 48 uur kan duren en ik ben nu 53 uur aan wachten op iets van vervolg 

Ik zou morgen even bellen, waarschijnlijk is je order net als bij mij automatisch geannuleerd omdat er geen betaling is gedaan.

Reputatie 1

Maar hoe gaat het nu verder bij jouw , want ze stellen dat je order geanuleerd is . 
kan je weer een bestelling plaatsen of is dat nog steeds niet mogelijk . 

Als ik kijk bij bestelling status dan geeft ie aan dat ie niet gevonden word maar ik heb wel de mail van vrijdag dat ie goed is door gekomen en ik kan hem niet opnieuw bestellen terwijl ik zeker weet dat er niks mis is met mijn inkomsten en dat soort dingen en ik heb geen bericht gehad dat ie gecanceld zou zijn 

 Maar die mail is toch je bevestiging? Ik heb ook maar 1 mail gehad. “Bedankt voor je bestelling” met daarin de knop “betaal nu via ideal”. Betalen en dan is je bestelling te volgen. 

 

De medewerker aan de telefoon gaf aan dat je geen bevestiging krijgt na betaling. Als het goed is krijg je binnenkort een mail om een afspraak voor levering te maken.

Ja maar hier op het forum staat ook dat het 48 uur kan duren en ik ben nu 53 uur aan wachten op iets van vervolg 

Ik zou morgen even bellen, waarschijnlijk is je order net als bij mij automatisch geannuleerd omdat er geen betaling is gedaan.

Dan ga ik dat proberen morgen 

Reputatie 2

ik heb om 14;02 de email ontvangen en gister een sms dat ie besteld was maar nog niet voorradig (haal em in de winkel op) hopelijk zitten we bij de eerste batch lets see 

Reputatie 2

Maar hoe gaat het nu verder bij jouw , want ze stellen dat je order geanuleerd is . 
kan je weer een bestelling plaatsen of is dat nog steeds niet mogelijk . 

Als ik kijk bij bestelling status dan geeft ie aan dat ie niet gevonden word maar ik heb wel de mail van vrijdag dat ie goed is door gekomen en ik kan hem niet opnieuw bestellen terwijl ik zeker weet dat er niks mis is met mijn inkomsten en dat soort dingen en ik heb geen bericht gehad dat ie gecanceld zou zijn 

 Maar die mail is toch je bevestiging? Ik heb ook maar 1 mail gehad. “Bedankt voor je bestelling” met daarin de knop “betaal nu via ideal”. Betalen en dan is je bestelling te volgen. 

 

Huh, jij hebt echt een heel andere mail dan ik.. 

Reputatie 2

Heb jij dan misschien ophalen gekozen ipv verzenden? 🤷‍♀️

Als ik mijn bestelstatus wil checken staat er

”We konden je bestelling niet vinden.
Zoek opnieuw”

hebben jullie dat ook?

Reputatie 2

Heb jij dan misschien ophalen gekozen ipv verzenden? 🤷‍♀️

ik heb ophalen in de winkel ziet er ong het zelde uit alleen geen ideal link maar ze zeggen “openstaande bedrag betaal je in de shop”

 

Reputatie 7
Badge +4

Inmiddels besteld op pre-order Day.
Even wat gedoe gehad m.b.t. iDEAL en creditcard betaling en site die overbelast was, maar levering staat ingepland voor aanstaande vrijdag. 🤗

Inmiddels besteld op pre-order Day.
Even wat gedoe gehad m.b.t. iDEAL en creditcard betaling en site die overbelast was, maar levering staat ingepland voor aanstaande vrijdag. 🤗

Kun je al zien wanneer de levering plaatsvind? Ik heb dit niet kunnen vinden. Ook nog geen mail gehad van PostNL 

Reputatie 7
Badge +4

Inmiddels besteld op pre-order Day.
Even wat gedoe gehad m.b.t. iDEAL en creditcard betaling en site die overbelast was, maar levering staat ingepland voor aanstaande vrijdag. 🤗

Kun je al zien wanneer de levering plaatsvind? Ik heb dit niet kunnen vinden. Ook nog geen mail gehad van PostNL 

Neen nog niet. 

Reputatie 2

Inmiddels besteld op pre-order Day.
Even wat gedoe gehad m.b.t. iDEAL en creditcard betaling en site die overbelast was, maar levering staat ingepland voor aanstaande vrijdag. 🤗

Nice! Heb je de levering gepland via een mail die je hebt gekregen van PostNL of op een andere manier? Groet, 
Iskren 

Reputatie 2

Inmiddels besteld op pre-order Day.
Even wat gedoe gehad m.b.t. iDEAL en creditcard betaling en site die overbelast was, maar levering staat ingepland voor aanstaande vrijdag. 🤗

Hoe weet je dat levering ingepland is voor vrijdag? In mijn bestelstatus staat er nog “wachten op voorraad…” 

ik heb netjes een mail ontvangen met de bestelling (verlenging). ook een bestelnummer. Ik heb hiermee ook het restant bedrag voor aankoop toestel betaald (iDeal). 

Nu wachten op levering ;)

 

 

Reageer